ستاد بازآفرینی شهری در شهرستان‌های استان فعال شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بر تشکیل ستاد بازآفرینی شهری در شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: بازآفرینی شهری جزو دستاوردهایی است که می‌توانیم از دوره مدیریت خود برای مردم به یادگار بگذاریم.

به گزارش ایمنا، مهران زینلیان در یازدهمین ستاد بازآفرینی شهری استان اصفهان اظهار کرد: هدف ما بازآفرینی و نوسازی اصولی است. از این رو ستاد بازآفرینی شهری باید در همه شهرستان‌های استان فعال شود.

وی ادامه داد: ضروری است در سطح استان همه شهرهایی که مشمول بازآفرینی می‌شوند، طرح‌ها و برنامه‌های کاربردی خود را طراحی و اجرا کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: بازآفرینی شهری جزو دستاوردهایی است که می‌توانیم از دوره مدیریت خود برای مردم به یادگار بگذاریم. بنابراین همان‌گونه که بازآفرینی محله همت‌آباد برای کشور الگوی مناسبی شد، باید برای سایر محلات نیز پیش‌قدم شویم.

زینلیان افزود: وقت و زمان جلسات ستاد بازآفرینی شهری نباید صرفا برای ارائه طرح‌های مختلف و بررسی مصوبات جلسات گذشته صرف شود، بلکه می‌توانیم با تصویب طرحی مناسب برای جزئیات طرح چاره‌اندیشی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای ساخت مسکن تمرکز ما بر شهرهای جدید معطوف شده است و از بافت‌های بومی درون شهر اصفهان غافل شده‌ایم که این خود ایراد است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با تاکید بر کاربردی شدن جلسات ستاد بازآفرینی گفت: پیشنهادهای ارائه‌شده قبل از عنوان شدن در ستاد، در جلسات کارشناسی مطرح و خروجی طرح در نشست ارائه شود.

گفتنی است در این نشست، طرح بازآفرینی محله شاهد شهر اصفهان ارائه شد و کلیات طرح مورد تصویب اعضا قرار گرفت. همچنین مقرر شد درباره جزئیات طرح کمیته‌ای تشکیل و طرح پیشنهادی تکمیل شود.

کد خبر 643152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.