رنگ‌آمیزی سرعتکاه‌های سطح شهر

شهردار زرند گفت: زیباسازی نمای بصری، محافظت صحیح از سرعتکاه‌های سطح شهر و افزایش زاویه دید رانندگان با هدف کاهش بار ترافیکی درون‌شهری از اهداف رنگ‌آمیزی سرعتکاه‌ها است.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم عملیات رنگ‌آمیزی و آشکارسازی سرعتکاه‌های سطح شهر اظهار کرد: اجرای طرح‌های آرام‌سازی ترافیک و ایمن‌سازی معابر در سطح شهر علاوه بر روان‌سازی و کاهش ترافیک باعث افزایش ایمنی و سهولت در تردد شده است.

وی افزود: سرعتکاه‌های بلوار شهید سلیمانی، آیت‌الله خامنه‌ای، جانبازان و جمهوری اسلامی در این طرح رنگ‌آمیزی شده است.

شهردار زرند از اجرای عملیات لکه‌گیری، ترمیم نوارهای حفاری و شکستگی‌های آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات ساماندهی و بهسازی نمای داخلی میدان دانشگاه در دستور کار است، با توجه به اینکه میدان دانشگاه در ورودی شهر از سمت شمال قرار دارد و از مهم‌ترین فضاهای شهری است، ساماندهی آن از اولویت‌های مهم شهرداری محسوب می‌شود.

ضیاءالدینی با بیان اینکه بیش از ۲۶۰۰ متر مربع از فضاهای داخلی این میدان توسط شهرداری ساماندهی می‌شود، تصریح کرد: اجرای فرش‌موزائیک، زیباسازی، نورپردازی‌، گل‌کاری، چمن‌کاری و بهسازی اطراف المان از اقدامات شهرداری در این میدان است.

وی ادامه داد: با توجه به طراحی‌های انجام شده در تمام سال امید می‌رود شاهد زیبایی هرچه بیشتر این میدان برای رهگذران باشیم.

شهردار زرند از ادامه طرح زیباسازی فضاهای سبز شهری با کاشت گل‌های فصلی در بوستان‌های ریحان، سقاخانه، شهید، پارک بانوان و چهار راه صاحب‌الزمان (عج) خبر داد و گفت: بیش از ۳۳ هزار متر مربع از معابر منطقه ریحان طی چند روز آینده آسفالت خواهد شد و توسعه و افزایش کیفی معابر سطح شهر از اولویت‌های شهرداری است.

ضیاءالدینی با بیان اینکه آسفالت معابر مطالبه اصلی شهروندان است و تلاش داریم با اجرای این طرح گوشه‌ای از مشکلات شهروندان را رفع کنیم، افزود: ساماندهی معابر قدیمی و بافت فرسوده شهر از مهمترین برنامه‌های شهرداری زرند است.

وی اظهار کرد: بیش ۲۷ معبر با مساحت ۳۳ هزار متر مربع در منطقه ریحان طی چند روز آینده آسفالت خواهد شد و تلاش داریم تا پایان سال جاری بخش قابل توجهی از معابر زیرسازی شده را بهسازی و آسفالت کنیم تا ضمن رضایتمندی شهروندان از وقوع حوادث در سطح شهر نیز کاسته شود.

کد خبر 643143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.