پرتاب بطری توسط تماشاگران سپاهان به سمت داوران و بازیکنان پرسپولیس + فیلم

پس از پایان دیدار سپاهان و پرسپولیس که با برتری چهار بر دو قرمزها همراه شد، هنگامی که بازیکنان پرسپولیس و تیم داوری قصد داشتند به‌ رختکن بروند، هواداران سپاهان با پرتاب بطری آن‌ها را بدرقه کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران امروز _ چهارشنبه سوم اسفند _ از ساعت ۱۵ در مصافی حساس و جذاب از سری رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه نقش جهان و با حضور ۳۰ هزار تماشاگر برابر یکدیگر ایستادند و تا پایان ۱۱۰ دقیقه پرسپولیس چهار بر دو سپاهان را شکست داد.

این نتیجه در شرایطی به‌دست آمد که سپاهان و پرسپولیس تا پایان ۹۰ دقیقه به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند و به وقت‌های اضافه رفتند؛ اما در وقت اضافه اول، نتیجه‌ای عجیب به‌دست آمد و روی دو اشتباه عجیب مدافعان طلایی‌رنگ، پرسپولیس توسط سیامک نعمتی و گیورگی گولسیانی دروازه سپاهان را باز کرد و تا پایان ۱۲۰ دقیقه این نتیجه پابرجا ماند.

پیروزی مهم پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی مقابل سپاهان درنهایت شرایط را به گونه‌ای رقم زد که باعث ناراحتی و دلخوری هواداران طلایی‌پوش شد و از همین رو زمانی که داوران و بازیکنان پرسپولیس قصد داشتند به داخل رختکن بروند به سمت آن‌ها بطری پرتاب کردند.

کد خبر 643140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.