توزیع ۷۸۷ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری از توزیع ۷۸۷ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جاسم محمدی امروز _چهارشنبه سوم اسفندماه_ در آئین اهدای اقلام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به سیل‌زدگان استان چهارمحال‌وبختیاری، ضمن تقدیر از کمک‌های بانک قرض‌الحسنه مهر استان به خانواده‌های تحت حمایت، اظهار کرد: اقلام اهدایی به این نهاد شامل ۱۱۲ تخته پتو، ۶۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر و میز تحریر، هفت دستگاه وسایل گرمایشی و ۲۲ عدد چراغ و نورافکن است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد.

وی با اشاره به بسته‌های حمایتی این نهاد ویژه طرح‌های اشتغال، افزود: پرداخت تسهیلات بر اساس طرح اشتغال، کمک‌های بلاعوض، برگزاری دوره‌های آموزشی، بازدید پیوسته از طرح‌های اشتغال و ایجاد زمینه فروش محصولات تولیدی از جمله خدمات ویژه طرح‌های اشتغال است.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه بسته‌های تشویقی ویژه کارآفرینان، کارفرمایان و صاحبان بنگاه‌های بزرگ و کوچک اقتصادی، زمینه اشتغال مددجویان را فراهم می‌کند، گفت: پرداخت حق بیمه مددجویان به مدت دو سال و در مناطق محروم تا چهار سال یا دریافت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان قرض‌الحسنه با بازپرداخت هفت‌ساله از جمله بسته‌های مطرح شده است که در مناطق محروم، هر دو بسته تشویقی برای کارفرمایان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری توزیع جهیزیه بین نوعروسان نیازمند ادامه دارد، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۷۸۷ سری جهیزیه با مشارکت خیران، نیکوکاران، کمک‌های مردمی و مؤسسات خیریه تهیه و میان نوعروسان نیازمند توزیع شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: افزون بر آمادگی ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان برای دریافت کمک‌های مردمی، کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* نیز برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های نقدی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 643088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.