تعبیه اینترنت در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه نقش‌جهان + عکس

باشگاه سپاهان با ایجاد اینترنت پرسرعت و تعبیه یک نمایشگر عمومی اطلاعات وای‌فای مخصوص خبرنگاران در جایگاه آن‌ها، مشکل اینترنت را پس از اعتراضات این قشر، برطرف کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران امروز _چهارشنبه سوم اسفند_ از ساعت ۱۵:۰۰ در مصافی حساس و جذاب از سری رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه نقش‌جهان و با حضور ۳۰ هزار تماشاگر برابر یکدیگر خواهند ایستاد.

نکته جالب توجه‌ای در این بازی، آن است که به‌دستور مدیران باشگاه سپاهان و مسئولان آی‌تی ورزشگاه نقش‌جهان، یک نمایشگر عمومی اطلاعات در جایگاه خبرنگاران از سوی باشگاه سپاهان تعبیه شده است تا مشکل اینترنت برای خبرنگاران در جایگاه مخصوصشان برطرف شود، از این‌رو سیستم وای‌فای مخصوص در جایگاه خبرنگاران، اتاق کنفرانس، استودیوی سپاهان و چند وای‌فای دیگر در نقاط مختلف ورزشگاه ایجاد کردند.

 تعبیه اینترنت در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه نقش‌جهان +عکس

این اتفاق درحالی پس از ماه‌ها رقم خورد که تا پیش از این خبرنگاران به‌شدت از وضعیت اینترنت (دیتای شخصی یا وای‌فای) بد و ضعیف در ورزشگاه رنج می‌بردند و پس از اعتراضات که در بازی هفته گذشته سپاهان با زنیت به اوج خود رسید، این مشکل رفع شد و باید دید تا چه زمانی بدون مشکل و جوابگوی نیاز خبرنگاران خواهد بود.

کد خبر 643087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.