سپاهان ۲ _ پرسپولیس ۴/برد بزرگ قرمزها در نقش‌جهان

در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی سپاهان و پرسپولیس به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، امروز _ چهارشنبه _سوم اسفندماه_ دو تیم پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۱۵:۰۰ به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان

ورزشگاه: نقش جهان

گل‌ها: ولسیانی (دقیقه ۱۲ و ۱۰۰) پرسپولیس، دانیال اسماعیلی فر (دقیقه ۴۰، گل به خودی) پرسپولیس، عیسی آل کثیر (دقیقه ۵۷) پرسپولیس، فرشاد احمد زاده (دقیقه ۷۴) سپاهان، سیامک نعمتی (دقیقه ۹۳) پرسپولیس

اخطار: سیاوش یزدانی (دقیقه ۱۰ و ۹۸) سپاهان، محمد دانشگر (دقیقه ۲۰) سپاهان، مسعود ریگی (دقیقه ۵۵) سپاهان، سینا اسد بیگی (دقیقه ۶۴) پرسپولیس، میلاد سرلک (دقیقه ۷۴) پرسپولیس، علیرضا بیرانوند (دقیقه ۷۴) پرسپولیس، امید نورافکن (دقیقه ۷۷) سپاهان، رامین رضاییان (دقیقه ۹۵) سپاهان

اخراج: سیاوش یزدانی

ترکیب تیم سپاهان:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، مسعود ریگی، امید نورافکن، محمد قربانی، کاتاتو، احمدزاده و مغانلو.

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب تیم پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، وحدت حنانوف، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، وحید امیری، محمد عمری و عیسی آل‌کثیر.

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

داور: بیژن حیدری

شرح بازی:

نیمه اول مسابقه را هر دوتیم هجومی آغاز کردند و سعی داشتند با شوت های از راه دور و استفاده از فضای پشت مدافعان رقیب به دروازه یکدیگر نزدیک شوند و به همین دلیل در این نیمه شاهد درگیری های فیزیکی بسیار زیادی بودیم که در نهایت منجر شد دو گل نیمه اول این دیدار به ثمر برسد زیرا محمد عمری بازیکن جوان و خوش تکنیک قرمز پوشان به دلیل درگیری با سیاوش یزدانی در محوطه جریمه سپاهان موفق به کسب پنالتی شد و در سوی مقابل نیز وحید امیری با خطا برروی محمد قربانی زمینه به ثمر رسیدن گل اول زرد پوشان را فراهم کرد.

در هر حال اگرچه این مسابقه از سرعت خوبی برخوردار بود و در طول ۴۵ دقیقه شاهد خلق موقعیت های نصفه و نیمه از سوی شاگردان مورایس و گل‌محمدی بودیم اما هیچیک از دو تیم علی رغم در اختیار داشتن مهره‌های هجومی حملات زهرداری را پایه ریزی نکردند.

به طور کلی در نیمه نخست بازی وقفه های کوتاه مدت، درگیری های فیزیکی و چرخش توپ در بین بازیکنان سبک و سیاقی بود که به چشم می‌خورد.

در نیمه دوم مسابقه شاهد یک بازی جذاب از سوی هر دو تیم بودیم زیرا شاگردان یحیی گل‌محمدی در دقایق ابتدایی نیمه دوم موفق شدند با ضربه سر عیسی آل کثیرباردیگر از حریف خود پیش بیفتند و تلاش طلایی پوشان برای جبران نتیجه باعث شد بازیکنان هر دو تیم در فاز حمله قرار بگیرند و به دلیل سرعت بالای مسابقه اشتباهات فردی بازیکنان پرسپولیس سبب شد فرشاد احمدزاده گل تساوی را به ثمر برساند تا تعیین نتیجه به وقت های اضافه موکول شود همچنین در این نیمه همانند ۴۵ دقیقه ابتدایی شاهد درگیری های فیزیکی و یک بازی متکی به ارسال ها و شوت از راه دور بودیم.

در وقت های اضافه این دیدار طلایی پوشان اصفهان مغلوب بازی چشم نواز و هجومی شاگردان گل‌محمدی شدند و عدم هماهنگی بین خط دفاع این تیم و اشتباهات فردی بازیکنان سبب شد در نهایت پرسپولیس در یک بازی پر گل و مهیج با نتیجه سنگین حریف خود را از پیش رو بردارد.

شرح گل‌ها:

دقیقه ۱۲ _ خطای سیاوش یزدانی بر روی محمد عمری در محوطه جریمه سپاهان باعث شد داور این مسابقه به نفع قرمز پوشان خطای پنالتی اعلام کند و ولسیانی نیز از روی نقطه پنالتی موفق به باز کردن دروازه طلایی پوشان شد.

دقیقه ۴۰ _ اعلام ضربه ایستگاهی به نفع سپاهان که دانیال اسماعیلی فر با ضربه سر ارسال امید نورافکن را تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۵۷ _ عیسی آل کثیر در شلوغی محوطه جریمه سپاهان ارسال پور علی گنجی را تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۷۴ _ فرشاد احمد زاده دفع ناقص علیرضا بیرانوند را تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۹۳ _ حرکت وحید امیری در محوطه جریمه سپاهان و پاس برای سیامک نعمتی گل سوم قرمز پوشان را به همراه داشت.

دقیقه ۱۰۰ _ خطای سیاوش یزدانی در محوطه جریمه روی پریرا و اعلام پنالتی توسط داور مسابقه، اخراج این بازیکن و گل چهارم پرسپولیس را به همراه داشت.

دقایق حساس:

دقیقه ۵ _ شوت بازیکن سپاهان با اختلاف اندک از کنار دروازه قرمز پوشان بیرون رفت.

دقیقه ۲۶ _ موقعیت تک به تک محمد عمری با پیام‌نیازمند که برای پرسپولیس نتیجه ای نداشت.

دقیقه ۲+۴۵ _ دانیال اسماعیلی فر در نزدیکی دروازه سپاهان پاس مهدی ترابی را با اختلاف کم بیرون فرستاد.

دقیقه ۳+۴۵_ شوت امید نور افکن توسط علیرضا بیرانوند مهار شد.

دقیقه ۵۳ _ وحید امیری با ضربه سر دروازه نیازمند را باز کرد اما گل او به دلیل افساید مردود اعلام شد.

دقیقه ۷۱ _ شوت شهریار مغانلو طی دو مرحله توسط بیرانوند مهار شد.

دقیقه ۷۲ _ علیرضا بیرانوند ضربه سر امید نورافکن را مهار کرد.

دقیقه ۸۰ _ ضربه پریرا در موقعیت تک به تک با پیام نیازمند از کنار دروازه بیرون رفت.

نکات ویژه:

* در وقت های اضافه نیمه دوم روند بازی به دلیل مصدومیت مهدی ترابی و حضور دو جیمی جامپ در زمین با وقفه مواجه شد.

کد خبر 643076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.