فرهنگ انقلاب اسلامی در هر نقطه‌ای وارد می‌شود، حس عزتمندی ایجاد می‌کند

فرمانده نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی با اشاره به اعتراف رئیس‌جمهور قبلی آمریکا درباره هزینه کردن هفت هزار میلیارد دلار در منطقه گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ انقلاب اسلامی موجب شکست این سرمایه‌گذاری شد.

به گزارش ایمنا، سردار اسماعیل قاآنی که به عنوان میهمان یازدهمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری در این اجلاس حضور یافت، ضمن گرامیداشت حلول ماه مبارک شعبان و اعیاد مبارک این ماه اظهار کرد: حرکت انقلاب اسلامی با وجود دشمنی دشمنان اسلام و در رأس آن‌ها آمریکا جنایتکار و رژیم صهیونیستی، با قوت ادامه دارد و منشأ اثر در منطقه و جهان است و این توفیقات حاصل برنامه‌ریزی و مجاهدت‌های انجام شده در سایه نور ولایت است.

وی با اشاره به اعتراف رئیس‌جمهور قبلی آمریکا مبنی بر هزینه کردن هفت هزار میلیارد دلار در منطقه و دادن حداقل هفت هزار کشته افزود: عامل شکست اینسرمایه‌گذاری عظیم آمریکایی‌ها، نظام جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ انقلاب اسلامی بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تغییر راهبرد آمریکایی‌ها که با همکاری برخی کشورهای منطقه شکل گرفت و منجر به ایجاد پدیده خطرناکی مانند داعش شد، تصریح کرد: مدل انحرافی داعش که یک کپی‌سازی جعلی از جبهه مقاومت بود این ظرفیت را داشت که شرایط منطقه را به شکل مطلوب آمریکایی‌ها تغییر دهد، اما مجاهدت سردار شهید سلیمانی و یارانش که عصاره فرهنگ ناب مقاومت و انقلاب اسلامی بودند، این توطئه عظیم را ناکام گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: جنایت ترور شهید سلیمانی که آمریکایی‌ها آن را انجام دادند و به آن اعتراف نیز کردند، آغاز یک مرحله جدید از اقدامات علیه انقلاب اسلامی بود و این مرحله شامل یک جنگ ترکیبی گسترده اقتصادی و رسانه‌ای بود که همچنان ادامه دارد.

سردار قاآنی فرهنگ مقاومت را برخاسته از مفاهیم و آموزه‌های اصیل اسلام دانست و ادامه داد: فرهنگ مقاومت امروز به عنوان یک پدیده جهانی، جهان سلطه را به استیصال کشانده است و جالب اینجا است که حتی نظریه‌پردازان نظامی آمریکا نیز برخلاف اعتقادات گذشته خود، معتقدند در جهان امروز برنده جنگ‌ها کسانی نیستند که سلاح بیشتر و پیشرفته‌تری داشته باشند، بلکه کسانی هستند که با روحیه جهادی محکم‌تر بر مواضع و اعتقادات خود می‌ایستند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با تأکید بر اینکه امید در ذات حرکت انقلاب اسلامی نهفته است، گفت: فرهنگ انقلاب اسلامی در هر نقطه‌ای وارد می‌شود، حس عزتمندی ایجاد می‌کند.

منبع: فارس

کد خبر 643018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.