صیانت از آرمان‌های شهدا باید با قوت پیگیری شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با بیان اینکه صیانت از آرمان‌های شهدا، رسالتی است که باید با قوت و جدیت پیگیری شود، گفت: حضور در جمع خانواده‌های شهیدان، اثر تربیتی دارد و قدردانی از صبر و فداکاری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران موجب روحیه و برکت است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، علیرضا شهسواری در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان این شهرستان اظهار کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران از سرمایه‌های اصلی ایران اسلامی هستند که عزت، امنیت و اقتدار امروز کشور، مدیون رشادت و ازخودگذشتگی آنان است.

وی افزود: در کنار ایثار شهدا، مجاهدت، صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز شهدا و ایثارگران کشور است که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته و تکریم آنان، موجب تعمیق این روحیه در کشور می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان تصریح کرد: جامعه ایثارگران به‌ویژه والدین معظم شهدا حق بسیاری بر گردن جامعه و مسئولان دارند و همه باید تلاش کنیم تا رضایتمندی این خانواده‌ها که درخواستی جز خدمت به مردم ندارند و برای خود هیچ نمی‌خواهند، جلب شود.

وی دیدار با خانواده‌های شهدا را یک تکلیف برای مسئولان برشمرد و افزود: دیدار و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان وظیفه هر فردی است تا دین خود را نسبت به خون شهدا ادا کنند، زیرا رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان است.

شهسواری با تأکید بر رفع مشکلات خانواده‌های معظم شهدا از سوی مسئولان گفت: مسئولان در دیدار با خانواده‌های شهدا علاوه بر اینکه از نظرات و پیشنهادات آنان برخوردار می‌شوند، موظف هستند مشکلات آنان را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه صیانت از آرمان‌های شهدا، رسالتی است که باید با قوت و جدیت پیگیری شود، افزود: معتقدم حضور در جمع خانواده‌های شهیدان اثر تربیتی دارد و خدمت‌رسانی و قدردانی از صبر و فداکاری خانواده‌های شهدا و ایثارگران، موجب روحیه و برکت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان یادآور شد: نوجوانان‌وجوانان به‌عنوان آینده‌سازان کشور، باید بیش‌ازپیش با فرهنگ ایثار و شهادت و زندگی‌نامه شهدا آشنا شوند و آنان را به‌عنوان الگوی عملی خود برگزینند.

کد خبر 643007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.