تعریف ۱۶ طرح سرمایه‌گذاری در شهر خوانسار

شهردار خوانسار گفت: ۱۶ طرح یا فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری با هدف کسب درآمد پایدار توسط شهرداری ارائه شده است.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رویکرد برگزاری همایش «انگاشتمون خوساری» ایجاد باور و اعتماد در فرزندان، نوجوانان و جوانان جهت زنده نگه‌داشتن گویش خوانساری است.

وی افزود: شهرداری در راستای تعمیق این میراث کهن و تسری آن به فرزندان، کتاب کار کودکان به گویش خوانساری و فلش کارت آموزشی را به گویش خوانساری از ابتدای سال آینده در اختیار جامعه هدف قرار می‌دهد.

شهردار خوانسار با بیان اینکه نمایشگاه آثار قدیمی در حاشیه همایش انگاشتمون در فرهنگسرای خانواده برگزار شد، خاطرنشان کرد: موزه مردم‌شناسی خوانسار با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری و مساعدت شورای اسلامی شهر در سال ۱۴۰۲ افتتاح خواهد شد.

احمدی با اشاره به برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری و صنایع وابسته ادامه داد: ۱۶ طرح سرمایه گذاری خوانسار در نمایشگاه صنعت گردشگری ارائه شد.

وی تصریح کرد: خوانسار یکی از حسینیه‌های ایران است که با چشم‌انداز و ظرفیت گردشگری بالا و بی‌بدیل در افق شهر خوانسار، این شهر را به یک شهرهای گردشگرپذیر تبدیل کرده و شهرداری نسبت به آماده‌سازی زیرساخت‌های شهر برای استقبال از گردشگران برنامه‌ریزی کرده است.

شهردار خوانسار گفت: نمایشگاه صنعت گردشگری فرصتی برای ارائه طرح‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوانسار و برای پیدا کردن سرمایه‌گذار بود و در این زمینه ۱۶ طرح یا فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری با درآمد پایدار ارائه شد.

احمدی افزود: خوانسار پتانسیل‌های گردشگری زیادی از جمله خانه‌های تاریخی، پارک سرچشمه، گلستان‌کوه، حوزه‌های علمیه، کوچه باغ‌ها و کبوترخانه‌ها در سرفصل‌های گردشگری علمی و مذهبی، سلامت و فرهنگی دارد.

کد خبر 643001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.