۳۱ پروژه زائرسرای استانی در اطراف حرم رضوی زیر پوشش صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر

مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر وزارت راه‌وشهرسازی گفت: ۳۱ پروژه زائرسرای استانی در اطراف حرم مطهر رضوی، زیر پوشش این صندوق قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میلاد امینی امروز _چهارشنبه سوم اسفندماه_ در دیدار با آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد و دست‌اندرکاران طرح زائر سراهای ارزان قیمت اظهار کرد: با زیر پوشش قرار گرفتن این زائر سراها در قالب زائر سراهای ارزان قیمت عملاً ساخت‌وسازها در این بخش بهبود می‌یابد.

وی ادامه داد: ارائه خدمات صندوق سرمایه‌گذاری به زائرسراهای استانی در حال ساخت در راستای تفاهم‌نامه امضا شده بین بنیاد زائر و صندوق سرمایه‌گذاری حرم‌های مطهر است.

مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر وزارت راه‌وشهرسازی گفت: ساخت زائرسراهای ارزان‌قیمت با هدف میزبانی از زائران و توجه به قشر محروم و فراهم شدن زمینه زیارت آسان و اقامت آسان است.

وی افزود: حمایت از زائرسراهای استان‌ها در اطراف حرم مطهر رضوی به منظور پاسخ‌گویی به مطالبات رهبری و تسهیل در امر زیارت انجام می‌گیرد. فراهم شدن زمینه اقامت مناسب برای زائران امام رضا (ع) به ویژه اقشار ضعیف و متوسط از دغدغه‌های دیرینه مقام معظم رهبری است.

به گزارش ایمنا، در این دیدار گزارش مفصلی از فعالیت‌های صندوق سرمایه‌گذاری حرم‌های مطهر در بافت‌های پیرامونی حرم‌های مطهر کشور ارائه شد.

کد خبر 642992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.