شهرام عبدلی قادر به تنفس طبیعی نیست

وضعیت جسمانی شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون، تغییری نکرده است و او همچنان در کمای عمیق به‌سر می‌برد و قادر به تنفس طبیعی نیست.

به گزارش ایمنا، شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون، شامگاه بیست‌وهشتم بهمن دچار خونریزی مغزی و به بیمارستان قائم مشهد منتقل شد. در حال حاضر، دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) به شهرام عبدلی وصل است و وی قادر به تنفس طبیعی نیست و پزشکان منتظرند تا خونریزی مغزی وی متوقف شود.

با وجود در کنترل بودن وضعیت قلب و عروق، شهرام عبدلی در حال حاضر به‌دلیل درگیری ارگان‌های حیاتی مغزی شرایط پیش‌بینی‌ناپذیری دارد. وی در بخش مراقبت‌های ویژه (آی‌سی‌یو) جراحی اعصاب بیمارستان قائم مشهد بستری است.

شهرام عبدلی هنگام مراجعه به بیمارستان هوشیار بود

به گزارش ایمنا، شهرام عبدلی زمانی که به بیمارستان مراجعه کرده، هوشیار بوده و فقط از سردرد و سرگیجه و ضعف اندام گلایه داشته است. پیش از اینکه سی‌تی‌اسکن مغز او انجام شود، او قادر به حرف زدن بوده و چند کلمه‌ای هم صحبت کرده است. به‌تدریج وضعیت جسمانی او افت کرده و هوشیاری‌اش را از دست داده است.

پزشکان با مشاهده سی‌تی‌اسکن متوجه خونریزی مغزی شهرام عبدلی شده و این بیمار را به واحد جراحی ارجاع داده‌اند. علت خونریزی مغزی نیز به احتمال زیاد اختلال انعقادی بوده است. مراجعه وی به بیمارستان به‌موقع بوده و اگر دیرتر مراجعه می‌کرد با پیشرفت خطرناک خونریزی مواجه می‌شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 642885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.