وعده‌های داده‌شده به مردم باید محقق شود

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: با توجه به اهمیت بودجه و زمان در نظر گرفته‌شده برای بررسی بودجه، شورای اسلامی شهر با مبنای اینکه بودجه باید واقعی دیده شود، وعده‌هایی به شهروندان داده است که باید محقق کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه جراره امروز _ سه‌شنبه دوم اسفند _ در هفتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: از دستگاه‌های متولی خواستاریم در ماه شادی اهل بیت (ع) محیط شهری را برای برگزاری مراسم و جشن‌های شعبانیه آماده کنند.

وی با تاکید بر اهتمام ویژه مسئولان برای رفع مشکلات مردم افزود: از شهرداری بندرعباس و اعضای شورای اسلامی شهر می‌خواهیم موضوعات مرتبط با بودجه ۱۴۰۲ به سمت و سویی برود که رضایتمندی شهروندان را با ارائه امکانات رفاهی به همراه داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: با توجه به شرایط فصلی آب‌وهوا در این شهر، شاهد رویدادهای ورزشی هستیم. بنابراین شهرداری باید موضوع افزایش تعداد سالن‌های ورزشی ویژه بانوان را با توجه به اینکه در بودجه ۱۴۰۱ لحاظ شده بود در اولویت خود قرار دهد.

وی ضمن قدردانی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی که در راستای افزایش سرانه ورزش و کاهش کم‌تحرکی شهروندان و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه گام برمی‌دارند، گفت: از مسئولان دستگاه‌های متولی می‌خواهیم که در مسئولیت‌های اجتماعی خود این موضوع را ویژه ببینند.

جراره تصریح کرد: با توجه به اهمیت بودجه و زمان در نظر گرفته‌شده برای بررسی بودجه، شورای اسلامی شهر با مبنای اینکه بودجه باید واقعی دیده شود وعده‌هایی به شهروندان داده است که باید محقق کند.

وی با اشاره به فرایند بررسی بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری بندرعباس گفت: بی‌شک تا زمانی که نماینده مردم هستم و اعتماد شهروندان را دارم از حق و حقوق شهروندان این کلان‌شهر دفاع می‌کنم و بر این موضوع تاکید دارم که تصمیمات باید به نفع مردم گرفته شود.

کد خبر 642875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.