انتقال تجربیات موفق شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان

قائم‌مقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: تعامل شهرداری اصفهان با سایر شهرداری‌های کشور ضمن ارتقای آموزش و انتقال تجربیات، با توجه به راه‌اندازی سامانه هوشمند توسعه شهری، باعث افزایش کیفیت خدمات ارائه شده می‌شود.

به گزارش ایمنا، عباس افرادی اظهار کرد: با توجه به بازدید تیم شهرداری یزد از فعالیت‌های شهرسازی الکترونیک «اصنو»، بخش‌های مختلف این سامانه از جمله دیتا بیس، تیم فنی، مستندات تهیه شده، جلسات آموزش، چالش‌های تسری سامانه و دیگر موضوعات فنی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه فرایندهای جاری در شهرسازی الکترونیک و اقدامات صورت گرفته مورد بررسی و تعامل میان دو طرف قرار گرفت.

قائم‌مقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به ارتقای سطح تکنولوژی در جامعه و تغییر در نیازهای جامعه، حرکت به سوی بهبود و ارتقای سطح خدمات شهرسازی ارائه شده به شهروندان کلان‌شهرها اجتناب‌ناپذیر است و باید چالش‌ها و جذابیت مثبت و منفی این اقدامات به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان گام‌های هدفمندی در راستای سطح کیفی خدمات شهرسازی برداشت.

وی خاطرنشان کرد: هدف نهایی ارائه خدمات شایسته به شهروندان کلان‌شهرها است تا با توجه به مقوله‌های ترافیک، آلودگی شهری و اهمیت وقت و زمان، افزایش سطح رضایتمندی مراجعان تأمین شود.

افرادی خاطرنشان کرد: بدنه شهرداری اصفهان به‌ویژه معاونت شهرسازی و معماری ارتباط بسیار خوبی با سایر کلان‌شهرهای کشور در بخش‌های مختلف ایجاد کرده است و در طول سال میزبان تیم‌های مختلفی از شهرداری‌های کشور در اصفهان همراه با برگزاری نشست‌های تخصصی و تبادل نظر، انتقال و دریافت تجربیات است.

کد خبر 642843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.