پژو ۲۰۷ در بورس کالا ۴۹۵ میلیون تومان فروش رفت

امروز عرضه خودروی پژو ۲۰۷ تعداد ۴۴ هزار نفر متقاضی داشت و تقریباً یک رکورد جدید در ثبت سفارشات بود. با شروع معاملات بورس کالا، قیمت‌ها از ۴۰۰ میلیون تومان آغاز و رشد شتابان قیمت‌گذاری بر تابلو انجام شد. نهایتا در قیمت ۴۹۵ میلیون تومان معامله انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، افزایش قیمت‌ها گریبان‌گیر بورس کالا شد. طی روز جاری ۱۰ هزار عدد خودرو در بورس کالا معامله شد که نسبت به عرضه‌های قبلی بیش از دو برابر بود، در آخرین عرضه انجام شده در بورس کالا، این خودرو ۳۷۵ میلیون تا ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد و تعداد عرضه برابر با چهار هزار عدد بود.

امروز عرضه خودرو پژو ۲۰۷ تعداد ۴۴ هزار نفر متقاضی داشت و تقریباً یک رکورد جدید در ثبت سفارشات بود، با شروع معاملات بورس کالا قیمت‌ها از ۴۰۰ میلیون تومان آغاز و رشد شتابان قیمت‌گذاری روی تابلو انجام شد. نهایتاً در قیمت ۴۹۵ میلیون تومان معامله انجام شد.

براساس قوانین مالیاتی کشور و با احتساب مالیات و عوارض قیمت تمام شده این خودرو تا ۵۷۰ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند. پیش‌بینی می‌شود روند قیمت‌ها در بورس کالا کماکان افزایش باید که از دلایل آن می‌توان به تفاوت قیمت بازار و بورس کالا و ورود مشتریان جدید به این بازار اشاره کرد.

پژو ۲۰۷ در بورس کالا ۴۹۵ میلیون تومان فروش رفت

کد خبر 642836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.