ارجاع بودجه پیشنهادی ۱۴۰۲ شهرداری زرند به کمیسیون‌های تخصصی شورا

رئیس شورای اسلامی شهر زرند گفت: بودجه ۱۶۵ میلیارد تومانی سال آینده شهرداری زرند در شش سرفصل برای بررسی و تصویب نهایی به کمیسیون‌های تخصصی شورای این شهر ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس ایرانمنش امروز _سه‌شنبه دوم اسفند_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زرند با اشاره به اینکه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری این شهر برای بررسی بیشتر به کمیسیون‌های تخصصی شورا ارسال شده است، اظهار کرد: بودجه ۱۶۵ میلیارد تومانی شهرداری زرند در شش سرفصل مختلف هزینه می‌شود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی بسیار خوبی که صورت گرفته، بودجه واصله با دقت تمام و نگاه تیزبینانه منتخبان مردم زرند در دست بررسی است، البته امکان تغییر ارقام پیشنهادی و رقم سرجمع آن در جریان رسیدگی‌هایی که در حال انجام است، دور از انتظار نخواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر زرند گفت: به لحاظ تنویر افکار عمومی و آگاهی شهروندان از چگونگی تنظیم بودجه شهرداری و به استناد آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها و دستورالعمل بودجه سال ۱۴۰۲ این نهاد، ۶۰ درصد اعتبارات بودجه به هزینه‌های جاری (از جمله حقوق و مزایای کارکنان، خرید و تعمیر لوازم اداری و خدماتی و تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه) و ۴۰ درصد آن به اجرای طرح‌های عمرانی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به مهلت قانونی تعیین شده برای بررسی بودجه پیشنهادی تصریح کرد: با اصلاح و تغییر احتمالی بعضی از ردیف‌های درآمدی و هزینه‌ای (به‌ویژه برای پروژه‌های عمرانی) تلاش خواهیم کرد تا بودجه مذکور طی هفته آینده به تصویب نهایی و قطعی شورا برسد.

کد خبر 642814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.