رسیدگی به ۴۰ پرونده در کمیته نظارتی شورای شهر

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از برگزاری دهمین جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور اعضای شورا و رسیدگی به ۴۰ پرونده درخواست‌های مردمی در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایمنا، داوود بحیرایی اظهار کرد: جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در منطقه ۱۰ شهرداری با حضور مجید نادرالاصلی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد،.

وی افزود: در این جلسه بالغ بر ۴۰ پرونده با حضور شهروندان و متقاضیان بررسی و ارزیابی شد که ۳۰ درصد آن‌ها مرتبط با موضوع شهرسازی، ۵۰ درصد مربوط به درخواست مساعدت و ۲۰ درصد از کل پرونده‌ها به امور خدماتی، عمرانی و فرهنگی مرتبط می‌شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حاشیه کمیته نظارتی شورا در منطقه ۱۰ از دو ورزشکار زن صاحب‌نام این منطقه «محبوبه آذری‌محمودزاده» مربی تیم ملی جودوی کشور، دارنده مقام در ۱۸ رشته ورزشی و داور بین‌المللی جودو و «پرنیان رضوی» کاراته‌کار نوجوان، دارنده هفت مدال طلا، یک مدال نقره و هشت مدال برنز کشوری و استان با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

وی تاکید کرد: تجلیل از نخبگان ساکن در این منطقه که از افتخارات کشور، استان و شهر اصفهان هستند را با هدف هویت‌سازی و ایجاد روحیه و انگیزه بیشتر بین نخبگان به‌طور مستمر ادامه خواهیم داد.

کد خبر 642726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.