مغانلو مدافع سپاهان را به چالش گلزنی دعوت کرد! + عکس

مهاجم طلایی‌پوشان در تمرینات گروهی، برخی از هم تیمی‌های خود را با چالش مواجه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم جام حذفی، روز چهارشنبه _سوم اسفندماه_ دو تیم سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این دیدار در شرایطی انجام می‌شود که قرمزپوشان پایتخت به عنوان یک مدعی قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را پشت سر می‌گذارند اما در هفته‌های اخیر در خط حمله دچار نوساناتی شده‌اند و می‌توان گفت نسبت به شاگردان مورایس که هم‌اکنون در شرایط آرمانی به سر می‌برند در فاز حمله کمی ضعیف‌تر عمل کرده‌اند. این موضوع زمانی نمود بیشتری پیدا می‌کند که با بررسی آمار و ارقام شاگردان گل‌محمدی به راحتی می‌توان فهمید پس از یورگن لوکادیا، بار گلزنی قرمزپوشان بر دوش مدافعان و هافبک‌های این تیم است.

در سوی مقابل نیز خط حمله طلایی‌پوشان در هفته‌های اخیر جان تازه‌ای گرفته و شهریار مغانلو، مهاجم چارچوب‌شناس این تیم به خوبی کاستی‌های تیم در فاز هجومی را برطرف کرده است اما نباید فراموش کرد سپاهان نیز مدافعان بلندقامتی همچون سیاوش یزدانی و محمد دانشگر را در اختیار دارد که روی ضربات ایستگاهی دروازه رقبا را با تهدید جدی مواجه می‌کنند.

در هر حال باید به این نکته توجه کرد که هر دوتیم مدعی و پر مهره لیگ برتر، مدافعان گلزنی را در ترکیب اصلی خود دارند که می‌توانند با شرکت در حملات نتیجه بازی را به نفع تیم خود رقم بزنند.

تصاویر منتشر شده از تمرین طلایی‌پوشان در مجموعه باغ فردوس نشان می‌دهد که گویا شهریار مغانلو، مدافع این تیم یعنی سیاوش یزدانی را که انگیزه فراوانی برای درخشش برابر پرسپولیس دارد به چالش گلزنی دعوت کرده است تا در الکلاسیکوی ایران شانس شاگردان مورایس برای استفاده از ضربات ایستگاهی بیش از رقیب تهرانی باشد.

مغانلو مدافع سپاهان را به چالش گلزنی دعوت کرد!+عکس

کد خبر 642698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.