اختصاص ۳۰ هزار بلیت به تماشاگران برای مصاف سپاهان و پرسپولیس

برای دیدار حساس دو تیم سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، ۳۰ هزار بلیت توزیع خواهد شد که سهم سپاهانی‌ها ۹۰ و پرسپولیسی‌ها ۱۰ درصد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور قرار است از دوشنبه هفته جاری آغاز شود و در حساس‌ترین دیدار این مرحله، سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه نقش جهان از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه سوم اسفند به‌مصاف هم می‌روند.

با توجه به مصوبه شورای تامین استان اصفهان، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در روز چهارشنبه سوم اسفند ۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

همچنین بنا بر تصمیم شورای تامین، تقسیم‌بندی ورزشگاه ۹۰ به ۱۰ خواهد بود و پرسپولیس ده درصد از جایگاه‌ها را در اختیار خواهد داشت؛ ضمن اینکه بلیت‌فروشی نیز فقط برای طبقه اول خواهد بود.

گفتنی است باشگاه سپاهان نیز اعلام کرد: با توجه به انجام پیگیری‌های لازم از مراجع ذی‌صلاح برای دریافت مجوز برگزاری بازی سپاهان و پرسپولیس با حضور هواداران، به اطلاع می‌رساند مجوز حضور هواداران تا سقف ۳۰ هزار نفر و فقط در طبقه اول ورزشگاه که طبق آیین‌نامه برگزاری مسابقات ۹۰ درصد از آن سهم تیم میزبان و ۱۰ درصد از آن سهم تیم میهمان است، از سوی مسئولان مربوطه صادر شد و تا دقایقی دیگر سامانه فروش بلیت معرفی خواهد شد و از ورود افراد بدون بلیت به ورزشگاه نقش‌جهان جلوگیری خواهد شد.

کد خبر 642668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    1 0
    چرا سایت نمیاد بالا من میزنن گیر میکنه