عصرانه خبری شهرهای ایران در یکم اسفندماه

در این بسته خبری از کاهش ۴۰ درصدی زمان صدور پروانه ساخت‌وساز در سال ۱۴۰۱ تا برداشتن گامی دیگر برای تکمیل کمربندی شمالی اسلامشهر و افتتاح اداره امور بانوان شهرداری رفسنجان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

کاهش ۴۰ درصدی زمان صدور پروانه ساخت و ساز در سال ۱۴۰۱

حمیدرضا صارمی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از کاهش ۴۰ درصدی میانگین زمان صدور پروانه برای درخواست‌های ثبت شده در ۱۰ ماهه نخست امسال، نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته خبر داد.

المپیاد جام پرچم ایده مبتکرانه ای در راستای استعدادیابی ورزشی است

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با بیان اینکه دومین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی «جام پرچم» در ۱۸ رشته ورزشی در این شهر برگزار می‌شود، گفت: این المپیاد ایده مبتکرانه ای در راستای استعدادیابی ورزشی با شعار یک ملت و یک پرچم در سطح کشور است.

برداشتن گامی دیگر برای تکمیل کمربندی شمالی اسلامشهر

محسن حمیدی، شهردار اسلامشهر گفت که ۵۰۰ متر از این طرح ۶ هزار و ۸۰۰ متری در فاز نخست و با تکمیل عملیات اجرایی پل احمدآباد مستوفی به بهره برداری رسیده و هم اکنون نیز کارگاه‌های عمرانی برای تکمیل این طرح فعال است.

کاهش هزینه عوارض ساخت‌وساز در مناطق کم برخوردار تبریز

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز از کاهش هزینه عوارض ساخت و ساز در مناطق کم برخوردار تبریز خبر داد.

ضرورت توزیع عادلانه سرانه فضاهای فرهنگی در پایتخت

وحید رضا انارکی محمدی، مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران بر توزیع عادلانه سرانه فضاهای فرهنگی در شهر تهران تاکید کرد.

افتتاح اداره امور بانوان شهرداری رفسنجان

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان با بیان اینکه به نیازهای زنان در حوزه شهری توجه شود گفت: اداره امور بانوان شهرداری رفسنجان با حضور فرماندار، رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان افتتاح شد.

اطفای ۲۳۵ آتش‌سوزی توسط آتش‌نشانی کرج

محمد یساولی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در ماهی که گذشت ۲۶۲ مورد نجات یافته، ۱۷ مصدوم و شش فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.

کد خبر 642641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.