استقلال ۲ _ ملوان صفر/صعود آبی‌ها به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال مقابل یکدیگر قرار گرفتند که استقلالی ها با دوگل شاگردان زارع را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان امروز _دوشنبه یکم اسفند ماه_ در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که استقلال با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

دیدار تیم‌های استقلال و ملوان

داور: پیام حیدری

ورزشگاه: آزادی

ترکیب استقلال: حسین حسینی، صالح حردانی، روزبه چشمی، عارف غلامی، سعید مهری، کوین یامگا، مهدی قایدی، ابوالفضل جلالی، رافائل داسیلوا، محمد محبی، آرش رضاوند.

سرمربی: ساپینتو

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، عبداله حسینی، سعید کریمی، سجاد بازگیر، مسعود زائر کاظمین، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، سهیل فداکار، محمود مطلق زاده، محمد صادق بارانی، مهران احمدی.

سرمربی:

کارت زرد:

ملوان: مجید عیدی، ارسلان رضایی تفضلی.

کارت قرمز:

ملوان: مجید عیدی

گل‌ها:

استقلال: ارسلان مطهری، آرمان رمضانی

شرح بازی: استقلالی‌ها بازی را با تشویق هواداران خود شروع شروع کردند و ساپینتو را به صورت مداوم تشویق می‌کنند. آبی‌ها تا دقیقه ۱۰ توپ و میدان را در اختیار دارند، به دلیل مصدومیت عبداله حسینی بازی متوقف شد و ملوان یک تعویض اجباری داشت. استقلالی‌ها شعار پورحیدری روحت شاد سر دادند. شاگردان ساپینتو از موقعیت‌هایی که برایشان به وجود می‌آید به خوبی استفاده نمی‌کنند. پشت محوطه جریمه ملوان خطا برای استقلال اعلام شد، اما ضربه قائدی خوب نیست. بازی بدون گل به دقیقه ۳۵ رسید، آبی‌ها در تلاش هستند که نیمه اول را با یک گل به پایان برسانند، اما درنهایت بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم: مجید عیدی در دقیقه ۵۲ کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد که اعتراض ملوانی هارا به همراه دارد. ۱۰ دقیقه از نیمه دوم گذشته، اما شاهد موقعیتی روی دروازه تیم‌ها نیستیم. ملوان ۱۰ نفره تحت فشار استقلالی‌ها قرار گرفته است. هواداران استقلال ایستاده تیم خود را تشویق می‌کنند. توپ و میدان در اختیار شاگردان ساپینتو است، اما ملوانی‌ها با قدرت دفاع می‌کنند. استقلالی‌ها از دقیقه ۷۵ بازی متفاوتی به نمایش گذاشتند و دو گل توسط ارسلان مطهری و آرمان رمضانی به ثمر رساندند. داور شش دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت و در نهایت استقلال با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۳: شوت عبدالله حسینی با اختلاف از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: سعید مهری پشت محوطه جریمه، ملوان صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن را صادقی مهار کرد.

دقیقه ۳۹: بازیکن ملوان پاسی در عرض برای هم تیمی خود در محوطه جریمه استقلال فرستاد که روزبه چشمی با یک تکل به موقع این موقعیت خطرناک برای ملوان را خنثی کرد.

شرح گل:

دقیقه ۷۵( استقلال): توپی از نقطه کرنر روی دروازه ملوان ارسال شد که ضربه سر مطهری را صادقی برگشت داد، توپ برگشتی دوباره به مطهری رسید و این بازیکن گل اول استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۹( استقلال): توپی روی دروازه ملوان ارسال شد که توپ از دروازه‌بان و مدافعان ملوان گذشت و آرمان رمضانی دروازه صادقی را باز کرد.

کد خبر 642635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.