۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
گرگان به استقبال بهار رفت

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: طرح استقبال از بهار ۱۴۰۲ شهرداری با شعار «گرگان شهر پاک و زیبا» در سه منطقه شهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد سالاری امروز _ دوشنبه یکم اسفندماه _ در حاشیه آغاز طرح استقبال از بهار ۱۴۰۲ شهرداری گرگان که با شعار «گرگان شهر پاک و زیبا» اظهار کرد: شهرداری گرگان هر ساله در آستانه نوروز طرح استقبال از بهار را در دستور کار قرار می‌دهد، اما امسال اقدامی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته با تشکیل ستاد و تیم‌های مشترک به استقبال از بهار و نوروز ۱۴۰۲ می‌رود.

وی افزود: به منظور زیباسازی محلات و معابر مختلف شهر نصب المان‌های نوروزی خاص، ایجاد فضاهای سبز منطقه‌ای موقت مانند فرش گل و فضای سبز جهت پذیرایی از گردشگران شهری را در دستور کار قرار داده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: شست‌وشوی جداول و نهرها، رنگ‌آمیزی و خط کشی جداول، بلوارها و لکه گیری آسفالت معابر هرس درختان انجام خواهد شد.

سالاری با بیان اینکه طرح استقبال از بهار و نوروز ماه ۱۴۰۲ در سه مناطق یک، دو و سه شهرداری گرگان از امروز یکم اسفندماه آغاز و تا پانزدهم اسفندماه ادامه دارد، اضافه کرد: اجرای این طرح با حداکثر توان لجستیکی و بکارگیری نیروی انسانی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: به دلیل همزمانی بهار ۱۴۰۲ با نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان تمام برنامه‌ها با نام یا مهدی و شعار گرگان شهر انتظار مهدی عج الله ترتیب داده می‌شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان تاکید کرد: شهرداری گرگان در اجرای طرح زیباسازی شهر برای رفتن به استقبال از بهار ۱۴۰۲ به مشارکت شهروندان در ارائه طرح و نقطه نظراتشان نیاز داریم تا ضمن رضایتمندی؛ شهروندان سال نو را با نشاط و آرامش آغاز کنند.

در ادامه سیدمحمدرضا سیدالنگی، شهردار گرگان ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان میلاد امام زمان عج الله، اظهار کرد: امروز مراسم آغاز طرح استقبال از بهار و نوروز ماه ۱۴۰۲ در سه محله شهر به صورت نمادین انجام شد.

وی افزود: شهرداری گرگان برای رفتن به استقبال از بهار طبیعت و پذیرایی از گردشگران نوروزی زیباسازی شهر را در قالب بهسازی آسفالت معابر، هرس درختان، درختکاری و گلکاری در دستور کار قرار داد.

کد خبر 642630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.