دستگیری سارق ۸۰۰ میلیاردی طلا در اصفهان

فرمانده انتظامی استان از بازداشت فردی که ۴۰ کیلو طلای ساخته شده به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال را از ۷۰ طلافروش تحویل گرفته بود تا آنها را آب کند، اما به ناگهان متواری شده بود، خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: در پی شکایت ۷۰ نفر که بیشتر آنها از صنف تولید و فروش مصنوعات طلا و جواهر بودند، مبنی بر خیانت در امانت فردی از آنها پرونده‌ای در پلیس آگاهی استان اصفهان تشکیل و تیمی از کارآگاهان مجرب این پلیس به بررسی دقیق و تخصصی آن پرداختند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد شاکیان حدود ۴۰ کیلو طلای ساخته شده به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال را به یک طلاساز که سال‌ها با او کار می‌کردند، تحویل دادند و قرار بود تا وی طلای آب شده به همراه کارمزد آن را به آنها بازگرداند، اما این فرد متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و انجام اقدامات علمی و تخصصی شاگرد مغازه که با متهم در ارتباط بود و طلاها را از طلافروش‌ها تحویل می‌گرفت، دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه متهم اصلی این پرونده ادامه داشت تا اینکه با اقدامات انجام شده متهم به ناگزیر خود را به کارآگاهان معرفی کرد.

سردار میرحیدری تصریح کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته به بزه ارتکابی اعتراف و مطرح کرد که تمام طلاهای دریافتی را صرف تسویه بدهی‌های خود کرده و به همین دلیل از دست طلبکاران خود متواری شده است، با تکمیل شدن پرونده متهم با شکایت شاکیان مربوطه به مرجع قضائی تحویل و به اتهام خیانت در امانت روانه زندان شد.‌

کد خبر 642618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.