تدوین بودجه ۱۴۰۲ شهرداری چمگردان

شهردار چمگردان گفت: لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری به مبلغ ۴۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تهیه و تدوین و به شورای اسلامی شهر تقدیم شده است.

علی پوربافرانی در گفت‌و‎گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به جزئیات لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده شهرداری چمگردان اظهار کرد: لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری چمگردان به مبلغ ۴۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تهیه، تدوین و به شورای اسلامی شهر تقدیم شده است.

وی افزود: این بودجه بر اساس دستورالعمل ابلاغی و بخشنامه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری‌های وزارت کشور، پس از بررسی پیشنهادهای کارشناسان و برگزاری جلسات مختلف و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی شهر و شهروندان، تهیه و تدوین شده است.

شهردار چمگردان با اشاره به افزایش ۵۶ درصدی بودجه ۱۴۰۲ نسبت به بودجه سال جاری خاطرنشان کرد: ۶۴ درصد از بودجه پیش‌بینی شده سال ۱۴۰۲ شهرداری چمگردان به پروژه‌های عمرانی و ۳۶ درصد به هزینه‌های جاری شهرداری اختصاص یافته است که براساس آمار بخش قابل توجهی از این اعتبار به پرداخت حقوق و دستمزد اختصاص دارد.

وی ادامه داد: بودجه ۱۴۰۱ شهرداری چمگردان با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به تصویب رسیده بود که طی هشت ماه اول سال محقق شد و براساس پیش‌بینی‌های انجام شده تا پایان سال به حدود ۴۵ میلیارد تومان خواهد رسید.

پوربافرانی اضافه کرد: توزیع عادلانه پروژه‌های عمرانی در محلات مختلف شهر و توجه به نیازها و ضرورت‌های شهر چمگردان برای دستیابی به توسعه پایدار شهری از جمله شاخصه‌های بودجه سال ۱۴۰۲ به‌شمار می‌آید.

وی تاکید کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، اولویت‌دهی به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، توجه به توسعه صنعت گردشگری از دیگر راهبردهای اساسی در تنظیم بودجه سال ۱۴۰۲ است.

شهردار چمگردان گفت: تملک، آزادسازی و تعریض فاز سوم خیابان اباذر، احداث ساختمان فرهنگی-هنری جنب گلستان شهدای شهر، تکمیل مجموعه استخر از طریق جذب سرمایه‌گذار، تکمیل پروژه مسیر خروجی پارک ساحلی و پیگیری و اجرای نهضت ملی مسکن برای اولین بار در شهر چمگردان از جمله پروژه‌های دارای اولویت در سال ۱۴۰۲ به‌شمار می‌آید.

کد خبر 642570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.