اختصاص درآمد حاصل از دیدار سپاهان - زنیت به زلزله‌زدگان خوی

درآمد تبلیغاتی روز دیدار دوستانه سپاهان و زنیت به زلزله‌زدگان خوی تعلق خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه روز جمعه، بیست‌وهشتم بهمن‌ماه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان، بازی دوستانه‌ای را در راستای تفاهم‌نامه خواهرخواندگی دو باشگاه با حضور پرشور تماشاگران برگزار کردند و در پایان سپاهان دو بر صفر میهمان خود را شکست داد.

با توجه به این دیدار دوستانه، باشگاه زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه اعلام کرد تمام درآمدهای حاصل شده از دیدار دوستانه فیروزه‌ای‌پوشان زنیت مقابل طلایی‌پوشان اصفهانی به مردم آسیب‌دیده خوی اختصاص داده خواهد شد.

باشگاه زنیت سنت‌پترزبورگ در این‌باره توضیح داده است: «ما درخصوص درآمد تبلیغاتی و روز مسابقه صحبت می‌کنیم.»

این مسابقه دوستانه البته با تصمیم مدیران باشگاه سپاهان برای استقبال مردم اصفهان به‌صورت رایگان پذیرای هواداران بود، اما چندین تبلیغ روی پیراهن دو تیم دیده می‌شد که تمام اسپانسرها از سوی بخش بازاریابی باشگاه سپاهان جذب این مسابقه شده بودند؛ تبلیغاتی که با توجه به پخش زنده این مسابقه از شبکه سوم سیما احتمالاً درآمد قابل توجهی را به دو باشگاه وارد کرده است. نکته قابل توجه دیگر تبلیغ یک شرکت روسی روی پیراهن تیم داوری مسابقه بود.

مدیران دو باشگاه در مصاحبه‌های خود اعلام کرده‌اند که در آینده یک دیدار دیگر میان دو تیم سپاهان و زنیت ، این‌بار در کشور روسیه برگزار خواهد شد.

در نهایت با اشاره به خسارات جانی زلزله خوی می‌توان اشاره کرد که «بزرگی زمین لرزه‌ای که اواخر دی‌ماه در ایران رخ داد ۵.۹ ریشتر بود. کانون این فاجعه در ۲۳ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان خوی و محل سکونت ۱۷۵ هزار نفر بود و در عمق ۴۳ کیلومتری زمین قرار داشت؛ تعداد قربانیان این زلزله از ۱۱۰۰ نفر فراتر رفت.»

کد خبر 642569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.