وزیر فرهنگ ۲ عضو شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران را منصوب کرد

وزیر فرهنگ در احکامی جداگانه، محمدرضا سنگری و محسن مومنی‌شریف را به‌عنوان اعضای شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور منصوب کرد.

به گزارش ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی در احکامی جداگانه محمدرضا سنگری و محسن مؤمنی‌شریف را به‌عنوان اعضای شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور منصوب کرد. در بخشی از متن احکام محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و رئیس شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور خطاب به محمدرضا سنگری و محسن مؤمنی شریف آمده است:

«نظر به تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه فرهنگ و هنر و صلاحیت حرفه‌ای و هنری، براساس ماده ۲ متمم آئین‌نامه شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور (مصوب جلسه ۵۶۹ مورخ ۱۲/‌۰۷/‌۱۳۸۴‬ شورای‌عالی انقلاب فرهنگی) به موجب این حکم به عنوان «عضو شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور» در حوزه تخصصی شعر و داستان منصوب می‌شوید.

امید است با همکاری و همراهی دبیرخانه شورا و برگزاری جلسات مستمر و بررسی دقیق و عمیق آثار متقاضیان در انجام این مهم موفق باشید.»

گفتنی است شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور به‌منظور ارزش‌گذاری به تخصص و تجربه و پاسداشت شأن و منزلت هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور تشکیل شده است و ارزشیابی و طبقه‌بندی فعالیت‌ها و آثار هنرمندان و نویسندگان و شاعران توسط این شورا انجام می‌شود.

کد خبر 642535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.