آغاز فعالیت فاز نخست هدایت ترافیکی شهر

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار کاشان از آغاز فعالیت فاز نخست هدایت ترافیکی شهر از طریق تجهیز به چراغ فرماندهی خبر داد و گفت: این تمهید ترافیکی فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کاشان، مهدی مرادی‌غفار از آغاز فعالیت فاز نخست هدایت ترافیکی از طریق تجهیز به چراغ فرماندهی خبر داد و اظهار کرد: این تمهید ترافیکی از امروز فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به فازبندی نصب و اجرای چراغ فرماندهی تقاطع، افزود: هدایت ترافیکی این تقاطع در سه فاز با چراغ فرماندهی دارای سیکل ۷۰ ثانیه انجام می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار کاشان مسیر رفت در بلوار قطب راوندی همراه با گردش چپ را یک فاز در این زمینه دانست و خاطرنشان کرد: مسیر برگشت همراه با گردش به چپ فاز دیگر و مسیر بلوار معمار و سردار حاج علی فارسی نیز فاز سوم فرآیند چراغ‌دار شدن تقاطع را تشکیل می‌دهد.

مرادی‌غفار از شهروندان درخواست کرد با رعایت سرعت مطمئنه و پایبندی به اصول و قواعد ایمنی و رانندگی به ارتقای عملکرد این تقاطع به منظور کاهش تصادفات و سوانح کمک و از مسیرهای جایگزین در محدوده میدان شهید منتظری-میدان ولیعصر (عج) استفاده کنند.

وی اضافه کرد: شهروندان در راستای تسهیل در تردد و کاهش بار ترافیکی این محور از محورهای جایگزین شامل خروجی پل شهید بهشتی به طرف بلوار صنعت، بلوار شهید معمار به طرف میدان جهاد، خیابان کلیم کاشانی به طرف بلوار مطهری و حکمت ۷۷ به طرف میدان نوش‌آباد و میدان شهید زجاجی استفاده کنند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار کاشان تغییرات ترافیکی را در جهت تسهیل‌گری در عبور و مرور خودروها ضروری دانست و گفت: امید است همشهریان با رعایت این قوانین تردد خودروها را تسهیل کنند.

کد خبر 642533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.