اشتغال‌زایی در مناطق محروم مورد توجه قرار گیرد

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: خلاقیت، اشتغال‌زایی و اشتغال پایدار به‌ویژه در مناطق محروم باید مورد توجه قرار گیرد تا معضلات این حوزه رفع شود.

محمدرسول شیخی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری نخستین همایش استانی و ملی راهبران شغلی که هم‌زمان با سایر استان‌های کشور و در قالب یک رویداد ملی برگزار شد، اظهار کرد: این همایش هم‌زمان با سراسر کشور در استان همدان با حضور مدیرکل امور اقتصادی استانداری، دبیر کانون کارآفرینان استان، معاون آموزشی سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای و ۵۰ از کارآفرینان استان برگزار و درباره مباحث مربوط به اشتغال‌زایی و کارآفرینی و درآمدزایی حاصل از آن موضوع‌های مفید و راهکارهای مؤثری مطرح شد.

وی ادامه داد: هدف از این همایش، ایجاد راهکارهایی برای ایجاد ظرفیت و تقویت و توسعه طرح راهبری، پایدارسازی مشاغل خرد، هویت‌بخشی و ارج‌نهادن به همکاری راهبران شغلی و تبادل تجربیات مدیران این حوزه و خودکفایی در اشتغال‌زایی است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: طرح راهبری شغلی با استفاده از ظرفیت کارآفرینان موجب ایجاد اشتغال برای مددجویان می‌شود و با راهنمایی و هدایت آن‌ها پایداری و درآمدزایی مکفی طرح‌های اشتغال مددجویان نیز محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: لازم است مباحثی پیرامون خلاقیت و اشتغال‌زایی و اشتغال پایدار به‌ویژه در مناطق محروم نیز مورد توجه قرار گیرد تا معضلات این حوزه رفع شود.

شیخی‌زاده گفت: توسعه خدمات قابل ارائه از جانب کانون کارآفرینان نیز امری مهم است و علاوه‌بر آن باید به موضوع کارآفرینی، اشتغال‌زایی، اشتغال پایدار و خلاقیت کارآفرینان اهمیت داد تا شاهد نتایج مؤثر آن باشیم.

کد خبر 642474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.