برف‌روبی کوچه‌های شهر همچنان ادامه دارد

شهردار خمین گفت: شهرداری با آمادگی کامل نسبت به خدمات‌رسانی بهینه و سریع به شهروندان اقدام کرد و رفع مشکل تردد آنها را در سطح معابر با اولویت انجام داد، پس از برف‌روبی معابر اصلی برف‌روبی کوچه‌ها آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره عملیات برف‌روبی روزهای اخیر در پی بارش برف در شهر خمین اظهار کرد: شهرداری با آغاز زمستان ۱۵ مخزن شن و نمک را در معابر سطح شهر تعبیه کرده است تا جهت از بین رفتن لغزندگی‌ها مورد استفاده شهروندان قرار بگیرد.

وی افزود: با اعلام ورود سامانه بارشی به استان مرکزی، شهرداری خمین چندین جلسه ستاد بحران تشکیل داد و با آغاز بارش برف از بیست‌وپنجم بهمن‌ماه و اعلام آمادگی ۵۰ نیروی خدمات شهری، عملیات برف‌روبی معابر اصلی شهر از ساعت ۲۲:۰۰ همان روز آغاز شد و تا صبح روز چهارشنبه، بیست‌وششم بهمن‌ماه ادامه داشت.

شهردار خمین تاکید کرد: با توجه به اولویت معابر اصلی، ماشین‌آلات شهرداری، لودر، مینی‌لودر، ماشین برف‌روب و نمک‌پاش به صورت شبانه‌روزی کار برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر اصلی را انجام دادند.

احمدی ادامه داد: شهرداری خمین با آمادگی کامل نسبت به خدمات‌رسانی بهینه و سریع به شهروندان اقدام و سهولت در تردد آنها را در سطح معابر با اولویت انجام داد؛ پس از دو روز برف‌روبی معابر اصلی، برف‌روبی کوچه‌ها آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بارش برف سنگین بود، تعدادی از شاخه‌های درختان شکسته شد که شهرداری نسبت به جمع‌آوری شاخه‌ها اقدام کرد و شهروندان در مواقع بارش برف با برف‌تکانی درختان کوچه محل سکونت خود با شهرداری همکاری کردند.

شهردار خمین گفت: با توجه به مضرات بسیار زیاد نمک برای درختان، گل‌ها و محیط زیست و از سوی دیگر تخریب بسیار شدید آسفالت و کف‌فرش پیاده‌روها از شهروندان درخواست داریم از نمک‌پاشی بیش از حد در معابر شهری خودداری کنند.

کد خبر 642454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.