بهسازی بوستان اندیشه با مساحت ۲۸۰۰ مترمربع

شهردار زرند با بیان اینکه بوستان اندیشه با مساحت ۲۸۰۰ مترمربع در حال بهسازی است، گفت: به منظور انجام عملیات آسفالت معابر خیابان شهید جوکار ۱۱ و عطاالله اسلامی ۵ با مساحت ۱۰ هزار مترمربع، بیش از ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه یکی از اهداف مجموعه مدیریت شهری ساماندهی بوستان‌های محله‌ای است، اظهار کرد: ساماندهی و احداث بوستان‌های محله‌ای در مناطق کم‌برخوردار از اولویت‌های شهرداری است.

وی احداث این پارک و توسعه هرچه بیشتر فضای سبز شهر را در راستای بهبود نمای بصری شهر و استفاده شهروندان از خدمات رفاهی دانست و افزود: بوستان اندیشه به مساحت ۲۸۰۰ مترمربع در حال بهسازی است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: عملیات فنی و عمرانی این بوستان شامل خاک‌برداری، جدول‌گذاری، محوطه‌سازی، ایجاد فضاهای استراحت، نصب نشیمنگاه و ایجاد سیستم روشنایی زیبا است، تلاش داریم تا پایان سال این بوستان به بهره‌برداری برسد.

ضیاء‌الدینی از کاشت گل‌های فصلی در فضاهای سبز شهر خبر داد و اضافه کرد: با توجه به اهمیت وجود گل‌های فصلی برای زیباسازی منظر شهر و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان، این طرح با جدیت در حال انجام است.

وی تاکید کرد: بیش از ۴۰ هزار گلدان گل در بلوارها، میدان‌ها، رفیوژها، تقاطع‌های هندسی و پارک‌های سطح شهر نصب خواهد شد تا زیبایی فضاهای سبز شهر دوچندان شود و بلوار جانبازان، میدان‌های ۲۲ بهمن، ۱۵ خرداد، معلم و هفتم تیر در دستور کار برای کشت گل‌های فصلی قرار دارد.

شهردار زرند از پایان عملیات آسفالت دو معابر منطقه اکبرآباد خبر داد و گفت: یکی از اهداف و برنامه‌های شهرداری ساماندهی معابر خاکی سطح شهر است، این شهرداری در راستای تداوم سیاست‌های عمرانی و جهت خدمت‌رسانی به شهروندان با هدف بهسازی معابر و بهبود عبور و مرور شهری، تمام توان خود را به کار گرفته و تاکنون بیش از ۶۰ هزار مترمربع از معابر خاکی را ساماندهی و آماده آسفالت کرده است.

ضیاء‌الدینی با بیان اینکه طی روزهای آینده عملیات آسفالت تعداد دیگری از کوچه‌ها و معابر انجام خواهد شد، گفت: به منظور انجام عملیات آسفالت معابر خیابان شهید جوکار ۱۱ و عطاالله اسلامی ۵ با مساحت ۱۰ هزار مترمربع بیش از ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ضمن قدردانی از همکاری و تعامل سازنده شهروندان با شهرداری، افزود: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر زرند تلاش دارد تا در آینده‌ای نزدیک با راه‌اندازی کارخانه آسفالت و بهسازی معابر خاکی جهش بزرگی در آسفالت معابر به وجود آورد.

کد خبر 642400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.