دریای بابل ۰ (۳) _ پارس جنوبی جم ۰ (۴)/ جمی‌ها اولین تیم حاضر در یک‌چهارم نهایی جام حذفی

تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از تساوی بدون گل در ۱۲۰ دقیقه، دریای بابل را در ضربات پنالتی شکست داد و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۴:۰۰ امروز _ یکشنبه سی‌ام بهمن‌ _ با تقابل تیم‌های دریای کاسپین بابل و پارس جنوبی جم در ورزشگاه هفت تیر بابل و با قضاوت حسین زمانی آغاز شد.

دو تیم دریای بابل و پارس جنوبی جم در این دیدار عملکرد قابل قبولی از خود ارائه نکردند و پس از اینکه گلی میان دو تیم رد و بدل نشد، در پایان ۹۰ دقیقه بازی به وقت‌های اضافه اول و دوم رفت؛ اما در ۳۰ دقیقه اضافه‌شده هم، اتفاقی رخ نداد تا ضربات پنالتی تعیین‌کننده پیروز میدان باشد.

دریای بابل در ضربات پنالتی دو موقعیت خود را از دست داد و پارس جنوبی هم یک بار نتوانست گل‌زنی کند تا سرانجام جمی‌ها با نتیجه ۴ بر ۳ در ضربات پنالتی میزبان خود را شکست دادند و به‌عنوان نخستین تیم در جام حذفی به مرحله بعدی صعود کردند.

به گزارش ایمنا، سایر دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران فردا پیگیری می‌شود که نود ارومیه با پیکان، هوادار تهران با مس رفسنجان و استقلال تهران با ملوان بندر انزلی دیدار خواهند کرد؛ ضمن اینکه روز سه‌شنبه هم دو بازی دیگر برگزار خواهد شد و بر این اساس، استقلال ملاثانی میزبان مس کرمان و آلومینیوم اراک میزبان نساجی مازندران خواهد بود.

همچنین دیدار حساس دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران روز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان به‌انجام خواهد رسید و تقابل دو تیم گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان نیز به‌دلیل حضور شاگردان جواد نکونام در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

کد خبر 642389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.