شهرداری‌های شمال‌غرب کشور برای توسعه گردشگری موافقت کردند

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شهرداری‌های مراکز استان‌های شمال‌غرب کشور بر همبستگی منطقه‌ای برای توسعه گردشگری و انجام تبلیغات مشترک پیرامون ظرفیت‌های این منطقه در ایام نوروز موافقت کردند.

به گزارش ایمنا، مجید ناصحی‌مقدم با اشاره به برگزاری چهارمین نشست مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان‌های شمال‌غرب کشور به میزبانی شهر زنجان، اظهار کرد: یکی از خروجی‌های این نشست توافق برای هم‌افزایی جهت تجمیع ظرفیت‌ها و توانایی‌های مراکز استان‌های شمال‌غرب کشور برای توسعه گردشگری بود.

وی افزود: در تلاش هستیم با استمرار نشست مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان‌های شمال‌غرب کشور، ارتباط شوراها و شهرداری‌های این شهرها و حتی دیگر شهرهای استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و زنجان با یکدیگر برای رفع مشکلات بیشتر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از مصوبه کمک ۲.۵ میلیارد تومانی شهرداری‌های مراکز استان‌های شمال‌غرب کشور به زلزله‌زدگان خوی خبر داد و گفت: در این راستا قرار است شهرداری تبریز به میزان یک میلیارد تومان و شهرداری‌های ارومیه، اردبیل و زنجان نیز هر کدام به میزان ۵۰۰ میلیون تومان در این خصوص مشارکت کنند.

وی ادامه داد: این کمک‌ها قرار است از طریق گروه‌های جهادی فعال در منطقه برای احداث سرویس‌های بهداشتی و حمام در مناطق زلزله‌زده هزینه شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 642364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.