ضرورت معاینه مشمولان اعزامی قبل از تاریخ اعزام در خصوص بیماری کووید _۱۹

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: تمام مشمولان اعزامی قبل از تاریخ اعزام به مراکز درمانی مراجعه کنند و در خصوص بیماری کرونا مورد معاینه قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ مجید بهمنی امروز _یکشنبه سی‌ام بهمن‌ماه_ در جلسه با فرماندهی نیروی انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: برابر ابلاغیه صادره از سازمان وظیفه عمومی فراجا تمام مشمولان استان چهارمحال‌وبختیاری که برگ آماده به خدمت به تاریخ اول اسفند ۱۴۰۱ دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰)، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی افزود: تمام مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم باید روز دوشنبه یکم اسفند در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان اعلام شده است، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز از جمله برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص همچون تأهل، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۱۰ درصد و خانواده درجه یک شهدا را همراه خود داشته باشند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: لازم است تمام مشمولان اعزامی قبل از تاریخ اعزام به مراکز درمانی مراجعه کنند و در خصوص بیماری کرونا مورد معاینه قرار گیرند، همچنین برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی در روز اعزام توسط وظیفه عمومی استان‌ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه مجدد قرار می‌گیرند.

وی گفت: حضور نیافتن به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب می‌شود و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی با افراد غایب رفتار خواهد شد.

سرهنگ بهمنی افزود: متقاضیان و خانواده‌ای آنها در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

کد خبر 642352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.