شکل‌گیری قرارگاه جهادی محلات در گرگان

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از شکل‌گیری قرارگاه جهادی محلات در شهر گرگان خبر داد و گفت: در بودجه سال ۱۴۰۲ برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدتی طراحی کردیم تا امنیت و آرامش را برای شهروندان فراهم کنیم و شاهد پیشرفت‌ها و خدمات‌رسانی هرچه بیشتر باشیم.

ناصر گرزین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن قدردانی از حمایت فرماندار گرگان برای حمایت همه‌جانبه از شورای اسلامی شهر و شهرداری گرگان در اجرای پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: بیش از ۹۲ درصد مصوبات ارسال‌شده به فرمانداری مورد تأیید قرار گرفته است که نشان از حمایت همه‌جانبه فرماندار شهرستان دارد.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری گرگان برای ارائه خدمات شایسته به شهروندان دغدغه دارند، افزود: در کنار شفافیتی که باید وجود داشته باشد و لازمه کار شورا است، خدماتی باید ارائه دهیم تا شرایط بهتری برای زندگی شهروندان فراهم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: شعار شورای ششم گرگان «شفافیت، اتاق شیشه‌ای و خدمات صادقانه» است و تاکنون اتفاقات خوبی در بخش‌های مختلف رقم خورده است که افتتاح و بهره‌برداری ۲۰ پروژه شهری در دهه فجر امسال نشان‌دهنده ارائه خدمات صادقانه و پیشرفت شهر در این مدت است.

وی از شکل‌گیری قرارگاه جهادی محلات در شهر گرگان خبر داد و افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری نه‌تنها توجه ویژه‌ای به بخش عمرانی دارد، بلکه امروزه شهرداری از خدمات‌رسانی صرف در زمینه عمرانی خارج شده است و تلاش می‌کند تا در بخش‌های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نیز خدمات لازم را ارائه کند.

گرزین با اشاره به اینکه در بخش ورزشی علاوه بر اینکه شورا و شهرداری از تیم بسکتبال شهرداری حمایت می‌کند، زمینه حضور بیش از سه هزار جوان گرگانی در سالن‌های مختلف ورزشی را فراهم کرده است، تصریح کرد: برای توسعه ورزش همگانی در محلات از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: تیم بسکتبال شهرداری با حمایت همه‌جانبه در حال بازی در رقابت‌های غرب آسیا است و صدرنشین شده است که با این اتفاق شور و نشاط اجتماعی را در شهر شاهد هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به راه‌اندازی کمیته مهدویت در شهر افزود: معتقدیم شهر گرگان دارالمومنین است، لذا فضای شهری نیز باید نشان دهد که در فضای بصری و فضاسازی شهری به سمت و سوی دارالمومنین پیش می‌رویم و در موضوعات فرهنگی نیز نقش داریم.

وی گفت: امیدوارم این همراهی و هم‌صدایی که در شورا و شهرداری گرگان وجود دارد، منجر به ارائه خدمات قابل لمس برای شهروندان باشد، البته در راستای شفافیتی که باید وجود داشته باشد، کمیته حسابرسی در شهرداری راه‌اندازی شد و علاوه بر اینکه نیروهای شهرداری عضو این کمیته هستند، از کارشناس و متخصص بیرونی نیز استفاده می‌کنیم تا هیچ چیز از دید شهروندان پنهان نباشد.

گرزین با بیان اینکه در بخش ترافیک شهری و هوشمندسازی که لازمه هر شهر است، تلاش می‌کنیم تا شهری خلاق و هوشمند داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۲ برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدتی طراحی کردیم تا امنیت و آرامش را برای شهروندان فراهم کنیم و شاهد پیشرفت‌ها و خدمات‌رسانی هرچه بیشتر باشیم.

کد خبر 642351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.