نخبگان باید به بخش‌های اجرایی کمک کنند

شهردار اصفهان گفت: نخبگان باید به بخش‌های اجرایی کمک کنند تا دچار سردرگمی یا گرفتار چالش‌ها نشوند و بدهکاری‌ها و تعهدات مالی ایجاد نشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه سی‌ام بهمن‌_ در چهارمین نشست سالانه انجمن مالی ایران اظهار کرد: انتظار می‌رود از مسیر برگزاری اینگونه نشست‌ها و با استفاده از نگاه درست و کارشناسی به مسائل اقتصادی و مالی، به نفع گردش مالی صحیح در مدیریت شهری بهره ببریم.

وی افزود: ما در شهرداری، به‌عنوان یک دستگاه اجرایی و خدماتی مانند دیگر بخش‌های اجرایی کشور درگیر مشکلات و گره‌هایی هستیم که لازم است توسط نخبگان برطرف شود.

شهردار اصفهان ادامه داد: شاید ریشه این مشکلات، به این مسئله بازمی‌گردد که در امور خود تجربه‌های سایر نقاط دنیا را نادیده گرفتیم و به جای علم‌ و نظام‌های مالی، هیچ تجربه مدونی را جایگزین نکردیم.

وی با بیان اینکه اگر یک سیستم را حذف می‌کنیم، باید برای آن جایگزینی داشته باشیم، تصریح کرد: اگر در حوزه اقتصاد، تجربه‌های دنیا را پاسخگو نمی‌دانیم، باید مدلی ارائه دهیم که مزیت بارزی نسبت به سایر مدل‌ها داشته باشد.

قاسم‌زاده با تاکید بر اینکه نخبگان باید به بخش‌های اجرایی کمک کنند تا دچار سردرگمی یا گرفتار چالش‌ها نشوند و بدهکاری‌ها و تعهدات مالی ایجاد نشود، گفت: امیدواریم خروجی این جلسات ما را به سمت الگوی مالی نظام‌مند و شفاف هدایت کند و این الگوها به کمک ما بیاید.

کد خبر 642324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.