پونفرادینا ۰ _ لوانته ۰ / تساوی در شب ثبت کلین‌شیت ششم عابدزاده

در هفته بیست‌وهشتم لالیگای۲، تیم‌های فوتبال پونفرادینا و لوانته به تساوی بدون‌گل دست یافتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لالیگای ۲ (دیویژن) شب گذشته _شنبه بیست‌ونهم بهمن‌ماه_ از ساعت ۲۱ تیم‌های پونفرادینا و لوانته در ورزشگاه استادیو ال‌تورالین به‌مصاف یکدیگر رفتند و در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این دیدار که ۱۹ شوت داشت و فقط چهار شوت در چارچوب دروازه دو تیم بود، توپی از خط دروازه‌ها نگذشت؛ نتیجه‌ای که نه‌تنها برای پونفرادینا بلکه برای لوانته هم اصلاً مناسب نبود و شرایط را برای آن‌ها پیچیده کرد.

لوانته با رقم خوردن دوازدهمین تساوی خود در فصل جاری، در هفته بیست‌وهشتم صدرنشینی را از دست داد و اکنون با دو امتیاز کمتر نسبت به لاس‌پالماس و ۵۱ امتیاز، در رده دوم جدول قرار دارد. پونفرادینا نیز که دست‌کمی از لوانته از حیث تساوی‌های پرشمار ندارد، یازدهمین تساوی فصل را به‌دست آورد و با ۲۹ امتیاز در رده نوزدهم لالیگا ۲ قرار دارد که می‌تواند به سقوطش منجر شود.

ضمن اینکه امیر عابدزاده، دروازه‌بان ایرانی پونفردینا هم محافظ قفس توری این تیم در بازی شب گذشته بود که با دو سیو، دروازه خود را پس از دو بازی بسته نگه داشت و موفق شد در هفدهمین بازی خود در فصل جاری، ششمین کلین‌شیتش را نیز به‌ثبت برساند.

کد خبر 642246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.