لزوم تقویت بخش علمی و کاربردی کشور در حوزه‌های مالی

رئیس انجمن مالی ایران گفت: مهم‌ترین مسئله امروز حوزه علمی کشور، ارتباط این حوزه با بخش کاربردی است. انجمن مالی ایران به‌دنبال تقویت این ارتباط بوده است و قصد داشته در توسعه مبانی علمی مالی نیز فعالیت جدی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا راعی امروز _یکشنبه سی‌ام بهمن‌ماه_ در چهارمین نشست سالانه انجمن مالی ایران اظهار کرد: مهم‌ترین مسئله امروز حوزه علمی کشور ارتباط بخش علمی با بخش کاربردی است. انجمن مالی ایران به دنبال تقویت این ارتباط بوده است و قصد داشته در توسعه مبانی علمی مالی نیز فعالیت جدی داشته باشد.

وی افزود: تنها مجله علمی‌پژوهشی به زبان انگلیسی در حوزه مالی توسط این انجمن منتشر می‌شود. این انجمن اعضایی از دانشگاه‌های سراسر کشور دارد.

رئیس انجمن مالی ایران گفت: از سال گذشته درباره انتشار اوراق آلودگی هوا به‌طورجدی با همکاری بازار سرمایه و مجلس شورای اسلامی، پژوهش‌هایی انجام شده است.

راعی اضافه کرد: همچنین از سال گذشته با همکاری سازمان‌های ذی‌نفع ازجمله سازمان حسابرسی، کانون کارشناسان رسمی دادگستری، سازمان خصوصی‌سازی، سازمان بورس کارگروهی برای تدوین ارزش‌گذاری دارایی‌ها تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که در حوزه‌های علمی نیز همگام با دانش روز حرکت کنیم. امید است نظام مالی کشور نیز بتواند از دستاوردهای علمی اساتید و فعالان حوزه مالی بهره‌مند شود.

کد خبر 642223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.