فاینورد ۲ _ آلکمار ۱ / جهانبخش کماکان گل می‌زند، فاینورد به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شود + فیلم

تیم فوتبال فاینورد در بیست‌ودومین لیگ اردیویژه هلند موفق شد دو بر یک آلکمار را از پیش‌ بردارد و صدرنشینی‌ خود را تثبیت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _شنبه بیست‌ونهم بهمن‌ماه_ تیم‌های فوتبال فاینورد روتردام و آ. ز.د آلکمار از ساعت ۲۳:۳۰ در چارچوب هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ اردیویژه با قضاوت دنیس هایلر و در ورزشگاه دکویپ شهر روتردام مقابل یکدیگر قرار گرفتند و فاینورد ۲ بر یک بر آلکمار غلبه کرد.

در این مصاف مهم، علیرضا جهانبخش ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال فاینورد از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت و در شرایطی که یاوایرو دیلرسون، دقیقه ۱۷ گل اول را برای آلکمار به‌ثمر رساند، روی یک ضدحمله در واپسین دقایق نیمه‌اول و ارسال اسامه ادریسی با ضربه‌سر دیدنی به گلزنی کرد تا فاینورد با گل ستاره ایرانی خود به تیم سابقش از شکست در نیمه اول فرار کند.

بازی تا دقیقه ۹۰ با تساوی یک بر یک در جریان بود که مارکوس پدرسن برای فاینورد در یک زمان طلایی گل زد و قرمز و سفیدها به پیروزی حیاتی و مهمی رسیدند تا راه قهرمانیشان نسبت به قبل هموارتر شود؛ علیرضا جهانبخش ستاره فاینورد نیز تا پایان بازی در زمین بود و پس از ثبت چهار شوت که یکی از آن‌ها به گل تبدیل شد، چهار خلق موقعیت، ۲۱ پاس پشت محوطه یک‌سوم حریف و شش دوئل هوایی، با امتیاز ۸.۸ به‌عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

فاینورد روتردام با پیروزی حیثیتی در مصاف با آلکمار که رقیب مستقیمش برای قهرمانی در لیگ اردیویژه هلند است، اکنون با ۱۴ پیروزی، هفت تساوی، یک شکست و ۴۹ امتیاز صدرنشین بلامنازع لیگ است و پنج امتیاز از آلکمار بیشتر دارد؛ این تیم در صورتی‌که ۱۲ هفته آتی را با همین روند ادامه دهد، قهرمانی را به‌دست خواهد آورد.

علیرضا جهانبخش نیز که پس از جام جهانی حسابی روی دور افتاده و همان جهانبخشی شده است که آقای گل و بهترین بازیکن لیگ هلند شده بود، در ۱۷ بازی این فصل چهار گل و سه پاس‌گل به‌ثبت رسانده و امتیازهای مهمی را با گل‌های خود برای فاینورد زنده کرده است.

کد خبر 642218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.