اوستنده  صفر _ شارلوآ صفر / جایگاه یاران حسین‌زاده متزلزل‌تر از همیشه

تیم‌های فوتبال اوستنده و شارلوآ در هفته بیست‌وپنجم ژوپیترلیگ بلژیک به تساوی بدون‌گل رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال اوستده و شارلوآ امشب _شنبه بیست‌ونهم بهمن‌ماه_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌ها ژوپیترلیگ بلژیک از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه دیاز آرنای شهر اوستند و با قضاوت آرتو دنیل برابر یکدیگر قرار گرفتند و نتوانستند از پس هم بربیایند تا این دیدار با تساوی صفر بر صفر خاتمه یاید.

امیرحسین حسین‌زاده که حالا دیگر تنها لژیونر فوتبال ایران در لیگ بلژیک به‌شمار می‌آید و در شارلوآ نیز دیگر هم‌وطنی ندارد از ابتدا در ترکیب سیاه‌وسفیدها قرار گرفت اما پس از ۶۴ دقیقه حضور در میدان با امتیاز ۶.۴ و به‌ثبت رساندن آماری که قابل‌توجه نبود جای خود را به یوسوف بادیی داد.

هم‌اکنون تیم فوتبال شارلوآ پس از کسب ۹ برد، ۵ تساوی، ۱۱ تساوی و ۳۲ امتیاز از ۲۵ بازی در رده دوازدهم ژوپیترلیگ بلژیک قرار دارد و هر روز به تیم‌های انتهایی جدول این لیگ نزدیک‌تر می‌شود. شارلوآ در ۱۱ بازی اخیر خود فقط سه‌برد به‌دست آورده و امشب هم تیمی را نتوانست شکست دهد که از ۱۰ بازی قبلی خود، در ۸ بازی، مقابل حریفان باخته بود.

ضمن اینکه امیرحسین حسین‌زاده، هافبک شارلوآ در هفته‌های اخیر برخلاف نتایج این تیم عملکرد بدی نداشته و موفق به ثبت دو گل و یک پاس‌گل شده است که یک‌گل آن در بازی دوستانه به‌ثمر رسیده بود؛ اما مجموعاً با آمار ۱۷ بازی و دو گل و دو پاس‌گل آمار قابل‌قبولی ندارد.

کد خبر 642176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.