بازی‌های متمرکز پلی‌آف و پلی‌اوت لیگ‌برتر والیبال دردسرساز شد!

تیم‌های والیبال شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه با انجام بازی در مرحله پلی‌اوت لیگ‌برتر به‌صورت متمرکز در تهران مخالفت کرده‌اند، اما هنوز فدراسیون نسبت به این تصمیم واکنشی نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از انجام ۲۶ هفته رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال در دور نخست؛ مراحل پلی‌آف و پلی‌اوت فردا _یک‌شنبه سی‌ام بهمن‌ماه_ آغاز می‌شود و براساس اطلاعیه و دستور فدراسیون و سازمان‌لیگ، این بازی‌ها به‌صورت متمرکز در پایتخت برگزار خواهد شد.

اما این دستور که توسط فدراسیون و سازمان‌لیگ پایه‌ریزی شده است مخالف‌هایی دارد که نمی‌خواهند به آن عمل کنند؛ از همین‌رو تیم‌های والیبال شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه به فدراسیون اعلام کرده‌اند در تهران بازی نخواهند کرد.

تیم‌های شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه روز _چهارشنبه بیست‌وششم بهمن‌ماه_ نامه‌ای را به فدراسیون والیبال ارسال کردند که در آن متذکر شده بودند حاضر نیستند در تهران بازی کنند اما هنوز نسبت به این مخالفت آن‌ها واکنشی از سوی فدراسیون و سازمان‌لیگ صورت نگرفته است.

به گزارش ایمنا، باتوجه به برنامه‌ای که فدراسیون و سازمان‌لیگ والیبال اعلام کرده بودند؛ باید فردا _یک‌شنبه سی‌ام بهمن‌ماه_ در خانه والیبال و پلی‌اوت رقابت‌ها برای سقوط به لیگ دسته‌اول، شهرداری گنبد و سایپا تهران به‌مصاف هم می‌رفتند و شهرداری ارومیه نیز برابر مس رفسنجان می‌ایستاد.

کد خبر 642167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.