ناتینگهام فارست ۱_منچسترسیتی۱/ صندلی صدر به پپ وفا نکرد

توقف سیتیزن‌ها در دیدار خارج از خانه برابر ناتینگهام فارست باعث شد تا این تیم صدر جدول را تقدیم آرسنال کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منچسترسیتی در حالی در هفته بیست‌وچهارم لیگ جزیره در خانه ناتینگهام فارست به مصاف این تیم رفت که فرصت داشت دوباره صدر جدول را از آرسنال پس بگیرد، اما در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت داد.

منچسترسیتی که به تازگی توانسته بود صدر جدول انگلیس را باوجود انجام یک بازی بیشتر از آرسنال بگیرد با تساوی برابر ناتینگهام دوباره به رده دوم بازگشت. در آن سوی میدان، گل اول کریس وود با پیراهن ناتینگهام فارست در دقایق پایانی مسابقه یک امتیاز مهم را برای تیمش به ارمغان آورد.

اگرچه تیم منچسترسیتی در تمام طول بازی مالکیت توپ را در اختیار داشت، اما نتوانست استفاده‌ای از آن بکند و در نهایت به تساوی رضایت داد. نیمه اول با گل برناردو سیلوا برای سیتی به خوبی سپری شد و در نیمه دوم شاگردان پپ دو بار تیر دروازه حریف را لرزاندند. ارلینگ هالند و ایلیکای گوندوغان بازیکنانی بودند که این کار را انجام دادند و نتوانستند برای تیمشان گلی به ثمر برسانند.

پیروزی به ظاهر قطعی سیتی در فاصله شش دقیقه مانده به پایان بازی با شوت وود، مهاجم قرضی نیوکاسل از دست رفت و آبی‌ها دو امتیاز حیاتی را در رقابت با آرسنال از دست دادند.

در حال حاضر آرسنال با یک بازی کمتر و دو امتیاز بیشتر نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول قرار دارد. ناتینگهام فارست نیز موفق شد با کسب تساوی به رده سیزدهم صعود کند.

کد خبر 642162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.