استون ویلا به دنبال بازگرداندن تامی آبراهام از ایتالیا

مهاجم تیم آ اس رم نتوانسته آمار خوب فصل قبل خود را تکرار کند و ممکن است در پنجره بعدی ایتالیا را به مقصد انگلیس ترک کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، استون ویلا تمایل دارد تامی آبراهام، مهاجم رم را در پایان فصل جاری جذب کند.

آبراهام، مهاجم انگلیسی آ اس رم در آگوست ۲۰۲۱ لیگ برتر را به مقصد سری آ ترک کرد و به واسطه قراردادی به ارزش ۴۰ میلیون پوند از شیرهای آبی لندن جدا شد. او در نخستین فصل خود خوش درخشید و در ۵۳ بازی ۲۷ گل برای رم به ثمر رساند، اما تا اینجای فصل در تکرار آمار فصل گذشته خود چندان موفق نبوده و در ۳۰ بازی تنها هفت گل به ثمر رسانده است.

باشگاه استون ویلا علاقه مند به جذب آبراهام در تابستان است و در نظر دارد تا مبلغ انتقالی مورد نظر باشگاه ایتالیایی را بپردازد. جالوروسی آماده فروش این بازیکن ۲۵ ساله در پایان فصل است و خود این بازیکن از بازگشت به لیگ برتر خوشحال است.

آبراهام فصل ۱۹-۲۰۱۸ را به صورت قرضی در استون ویلا سپری کرد و در ۴۰ بازی ۲۶ گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد. به این ترتیب شاید بازگشت او به این تیم بتواند دوباره وی را به روزهای اوجش بازگرداند.

گزارش‌های اخیر همچنین از انتقال او به منچستریونایتد خبر می‌دهند، اگرچه اولویت‌های آن‌ها ممکن است با انتخاب مالکیت جدید تغییر کند.

کد خبر 642128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.