فلیکس به بارسا، انتقالی که هرگز کامل نشد

ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید زمانی در آستانه پیوستن به بارسا قرار داشت اما این انتقال به دلیل مشکلات مالی نهایی نشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، بارسلونا و اتلتیکو مادرید در ژانویه ۲۰۲۲ بر سر انتقال ژائو فلیکس به توافق رسیده بودند، اما این انتقال در نهایت انجام نشد.

غول‌های اسپانیا در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی ۲۰۲۲ بر سر انتقال مهاجم پرتغالی تیم اتلتیکو مادرید به توافق رسیده بودند. در توافق اولیه، بارسا مبلغ ۷۰ میلیون یورو را به اتلتیکو پرداخت می‌کرد. پاداش‌هایی نیز در قرارداد وجود داشت که ارزش این انتقال را به ۱۳۵ میلیون یورو می‌رساند. این معامله در نهایت به دلیل وضعیت مالی بارسا و رعایت فرپلی مالی انجام نشد.

فلیکس دوازده ماه دیگر در اتلتیکو ماند و در این مدت مدام با تاکتیک‌های دیگو سیمئونه، سرمربی تیم، مخالف بود. سرانجام او با یک انتقال قرضی در ماه ژانویه به چلسی پیوست و باعث شد که این بازیکن ۲۳ ساله فرم خوبی پیدا کند و آزادی بسیار بیشتری توسط سرمربی جدید چلسی، گراهام پاتر به او داده شود.

بارسلونا توانست بر مشکلات مالی خود غلبه کند و با فعال کردن اهرم‌های مالی به آنها اجازه داد تا در تابستان ۲۰۲۲ بازیکنانی مانند رافینیا، روبرت لواندوفسکی و ژول کانده را به خدمت بگیرد.

آ اس گزارش داده است که غول‌های کاتالان همچنان مشتاق جذب این بازیکن هستند، اما این امر مستلزم فروش بازیکنان زیادی از بارسلونا است. قرارداد قرضی فلیکس با چلسی در پایان فصل به پایان می‌رسد و احتمال انتقال او به نیوکمپ وجود دارد، هرچند آبی‌ها می‌توانند قرارداد او را دائمی کنند.

کد خبر 642123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.