هافبک استقلال به نسف‌قارشی پیوست! +عکس

براساس تصاویر منتشرشده از تمرینات و لیست نسف‌قارشی، عزیزبک آمانوف، هافبک سابق استقلال به‌طور رسمی به این تیم ازبکستانی پیوسته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا در منطقه‌غرب از هفته‌جاری آغاز می‌شود و هشت‌تیم برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت؛ از همین‌رو تیم فوتبال نسف‌قارشی ازبکستان راهی کشور قطر شده تا در برابر الشباب عربستان قرار گیرد.

دیداری که فردا _یکشنبه سی‌ام بهمن‌ماه_ از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره میان نسف‌قارشی و الشباب برگزار خواهد شد؛ نسف‌قارشی پس از انجام بازی در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ‌قهرمانان آسیا، باید برای فصل جدید لیگ ازبکستان آماده شود که قرار است از سیزدهم اسفندماه آغاز شود و به‌همین دلیل این تیم ازبکستانی تمرینات پیش‌فصل خود را در ترکیه سپری می‌کرد.

لیست آسیایی تیم فوتبال نسف‌قارشی برای مصاف با الشباب اعلام شد که یک‌نام آشنا در آن به‌چشم می‌خورد و آن نام عزیزبک آمانوف است؛ آمانوف در تمرینات نسف‌قارشی حضور دارد و برای دیدار فردا آماده می‌شود؛ بازیکن ازبکستانی که فصل گذشته راهی استقلال تهران شد و به‌همراه این تیم زیر نظر فرهاد مجیدی به قهرمانی لیگ‌برتر ایران رسید و بازی‌های خوبی نیز از خود به‌نمایش گذاشت.

هافبک استقلال به نسف‌قارشی پیوست! +عکس

اما در فصل جدید و پس از آمدن ریکاردو ساپینتو به‌جای فرهاد مجیدی، آمانوف کاملاً عجیب و به‌طور کامل از لیست استقلال خط خورد؛ هر هفته‌ای که سپری می‌شد انتظار برای حضور وی در لیست‌بازی و قرار گرفتن در ترکیب اصلی بیهود بود و مشخص شد سرمربی آبی‌ها اعتقادی به هافبک ازبکستانی این تیم ندارد.

در روزهای پایانی پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، مدیران باشگاه استقلال از عزیزبک آمانوف درخواست کردند تا قرارداد خود را با این تیم فسخ کند، اما آمانوف با مدیران استقلال همکاری نکرد تا لیست آبی‌ها برای جذب بازیکن جدید خالی نشود و پس از پایان مهلت انجام نقل‌وانتقالات زمستانی، به یک‌باره قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد و به کشور خود بازگشت.

هافبک استقلال به نسف‌قارشی پیوست! +عکس

اینکه در قرارداد عزیزبک آمانوف چه آپشن‌ها و شروطی وجود داشته مشخص نیست؛ اما می‌توان حدس زد تعهداتی در میان بوده که این بازیکن به‌راحتی و به‌صورت یک‌طرفه قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد و صدای اعتراض مدیران باشگاه استقلال بلند نشد. اکنون پس از گذشت چند روز از انجام تمرینات مخفی آمانوف با نسف‌قارشی، او حالا شماره ۹۹ این تیم ازبکستانی در لیگ‌قهرمانان آسیا لقب گرفته و ممکن است فردا برای تیمش به میدان برود.

کد خبر 642092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.