۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
هافبک تحت تعقیب چلسی در جزیره

هافبک خط میانی چلسی که به دنبال افزایش دستمزد خود است، احتمالاً به زودی چلسی را ترک کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، باشگاه‌های منچستریونایتد، لیورپول و منچسترسیتی همگی وضعیت میسون مونت را زیر نظر دارند زیرا مذاکرات تمدید قرارداد این بازیکن با چلسی متوقف شده است.

قرارداد فعلی هافبک ملی پوش انگلیسی تابستان ۲۰۲۴ به پایان خواهد رسید و پیشرفت زیادی در بحث تمدید قرارداد حاصل نشده است به این معنی که این بازیکن ۲۴ ساله ممکن است در پنجره نقل و انتقالات بعدی استمفوربریج را ترک کند آن هم در شرایطی که ارزش وی در بازار نقل و انتقالات به شکل قابل توجهی بالاست.

مونت که محصول آکادمی چلسی است در تلاش است تا دستمزد خود را به هشتاد هزار پوند در هفته افزایش دهد. تعدادی از هم تیمی‌هایش در غرب لندن بسیار بیشتر از او درآمد دارند. او هم اکنون فشار زیادی به چلسی برای انتقال به سایر تیم‌ها نمی‌آورد، اما گوشه ذهن خود علاقه دارد چالش جدیدی را تجربه کند.

لیورپول، یونایتد و سیتی به شدت به دنبال جذب جود بلینگهام، ستاره بروسیا دورتموند هستند و در صورت شکست در جذب پدیده بوندسلیگا، توجه خود را به دیگر هافبک تیم ملی انگلیس معطوف خواهند کرد.

زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه چلسی ممکن است به دنبال استفاده از این هافبک به عنوان بخشی از قرارداد جذب ژائو فلیکس به صورت دائمی از اتلتیکومادرید باشد نیز وجود دارد. یوونتوس، غول سری A نیز به مونت علاقه‌مند شده است، اما به نظر می‌رسد این بازیکن مایل است کار خود را در جزیره دنبال کند.

کد خبر 642053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.