رضا فتاحی: دیدار سپاهان و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: دیدار سپاهان و پرسپولیس با حضور تماشاگران در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود اما ظرفیت آن هنوز مشخص نشده و تابع دستورات مسئولان استانی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _جمعه بیست‌وهشتم بهمن‌ماه_ از ساعت ۱۵:۳۰ تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان، بازی دوستانه‌ای را در راستای تفاهم‌نامه خواهرخواندگی دو باشگاه با حضور صددرصدی تماشاگران برگزار کردند و سرانجام تیم فوتبال سپاهان با گل‌های محمد قربانی و محمد دانشگر میهمان خود را شکست داد.

رضا فتاحی پس از پایان این دیدار در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان اظهار کرد: خیلی‌خوشحالم که بازی امروز را برنده شدیم؛ این بازی در قالب تفاهم‌نامه‌ای بود که دو سال پیش با زنیت امضا کردیم و از مدیران که این اقدام را انجام دادم سپاسگزارم. البته باوجود اینکه قبل از جدال حساس با پرسپولیس این دیدار برگزار شد آقای مورایس برنامه‌ریزی کرده بود تا همه بازیکنان برابر زنیت بازی کنند و در مجموع بازی خوبی قبل از مصاف با پرسپولیس بود.

وی با تشکر از طرفداران سپاهان و اینکه از حضورشان در ورزشگاه سورپرایز شده است افزود: از تماشاگران به‌طور ویژه تشکر می‌کنم؛ من را که با حضور پرتعدادشان سورپراز کردند و فکر نمی‌کردیم این تعداد تماشاگر به ورزشگاه بیایند. امیدوارم با یک نمایش خوب در روز چهارشنبه جواب محبت‌هایشان را بدهیم و یک‌قهرمانی به آنان تقدیم کنیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا دیدار سپاهان و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود یا خیر و اینکه ظرفیت چند درصد خواهد بود؟ خاطرنشان کرد: انشالله بازی سپاهان و پرسپولیس با تماشاگر برگزار می‌شود اما درصد حضور آن‌ها را دیگر نمی‌دانم؛ باید منتظر تصمیم‌گیری و دستور مسئولان استان و شورای‌تامین باشیم که در جلسه باشگاه با آن‌ها مشخص خواهد شد. تماشاگران برای دیدار سپاهان و پرسپولیس خواهند آمد اما برای تعدادشان تابع دستورات هستیم.

کد خبر 641971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.