مدیریت برف‌روبی شهر افوس به فرمانداری واگذار شد

فرماندار بویین میاندشت با بیان اینکه تلاش زیادی از سوی عوامل خدمات شهری برای برف‌روبی شهر افوس صورت گرفته است، گفت: تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان بر این شد که مدیریت برف‌روبی در شهر افوس با نظارت فرمانداری انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضاعلی معصومی امروز -جمعه بیست‌وهشتم‌بهمن- در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی، اظهار کرد: در روزهای گذشته بارش برف در شهر افوس نسبت به مناطق دیگر بیشتر بوده و در این منطقه ۱۱۶ سانتی‌متر برف باریده است، به همین دلیل مشکلاتی برای تردد در معابر شهر افوس را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه تلاش زیادی از سوی عوامل خدمات شهری برای برف‌روبی شهر افوس صورت گرفته است، افزود: تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان بر این شد که مدیریت برف‌روبی در شهر افوس با نظارت فرمانداری انجام شود.

فرماندار بویین میاندشت تصریح کرد: ماشین‌آلات و ادوات برف‌روبی در شهرستان موجود است و با هماهنگی مدیرکل امور شهری تعدادی دیگر به شهر افوس اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مرحله نخست منطقه‌بندی و پاکسازی تمام کوچه‌ها انجام می‌شود، اضافه کرد: در مرحله بعد با کمک عوامل خدمات شهری برف‌روبی از کوچه‌ها و معابر انجام و تا روزهای آینده مشکل برطرف خواهد شد.

معصومی گفت: مشکلی که در حوزه مدیریت شهری افوس وجود داشت باعث شد برف‌روبی به کندی پیش برود که با ورود ستاد مدیریت بحران مشکل برطرف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها مسیر روستای محمد در شهر افوس مسدود است که تا فردا بازگشایی خواهد شد.

کد خبر 641969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.