تفکیک هوشمند با سطل‌های خورشیدی بخارست

سطل‌های بازیافت هوشمندی در بخارست نصب شده است که با انرژی خورشید کار می‌کنند و می‌توانند تشخیص دهند که آیا تفکیک به درستی انجام شده است یا خیر.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مقامات محلی شهرداری بخارست، پروژه جدیدی را برای نصب سطل‌های بازیافت هوشمند اعلام کردند. سطل‌ها در زیر زمین قرار می‌گیرند و دارای فناوری‌های دیجیتالی از جمله حسگرهای تشخیص تفکیک هستند.

سطل‌های زیرزمینی جدید فضای خاصی از خیابان را اشغال نمی‌کنند و به دلیل نوع ساختار آن بوی بدی از اطراف آن‌ها متصاعد نمی‌شود.

سطل‌های بازیافت هوشمند دارای یک سیستم دسترسی الکترونیکی برای کاربران محلی هستند که می‌توانند داده‌ها را از راه دور منتقل کنند. کانتینرها همچنین دارای یک سیستم هشدار برای تشخیص سرریز زباله هستند.

سطل‌ها به دلیل اینکه زیرزمینی هستند، هر کدام دارای یک بالابر هستند تا بتوان آن‌ها را خالی کرد. قابل‌توجه‌ترین ویژگی سطل‌ها این است که می‌توانند تشخیص دهند که آیا زباله‌های داخل به درستی جدا شده‌اند یا خیر.

تفکیک هوشمند با سطل‌های خورشیدی بخارست

تمام قطعات الکترونیکی سطل‌ها با یک سیستم فتوولتائیک تغذیه می‌شوند و به این ترتیب، آن‌ها را کربن خنثی و پایدارتر می‌کند.

ظرفیت هر ظرف سه متر مکعب است و زباله‌ها را به سه دسته پسماندهای تجزیه پذیر، پلاستیک و فلز، کاغذ و مقوا و شیشه جدا می‌کنند.

مسئولان شهری در بیانیه‌ای مطبوعاتی توضیح دادند که این سطل‌ها، کیفیت زندگی در محله‌ها را بهبود می‌بخشند و دیگر بوی نامطبوع سطل‌های زباله باز در خیابان را نخواهد داشت. علاوه بر این، آنها فضای عمومی بیشتری را در پیاده‌روها و خیابان‌ها به وجود می‌آورند.

کد خبر 641966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.