ساماندهی ورودی شهر/ انجام طرح مطالعاتی احداث مجموعه گردشگری چشمه مرغاب

شهردار عسگران با اشاره به شعار «عسگران در مسیر تحول» گفت: ساماندهی و زیباسازی ورودی شهر با احداث یک میدان و ایجاد فضای سبز در حال انجام است.

‌داوود گودرزی در گفت‌وگو با ایمنا با اشاره به طرح‌های زیباسازی شهر عسگران، اظهار کرد: احداث میدان که در ورودی شهر در حال انجام بود با توجه به بارش‌های اخیر متوقف شده است.

وی افزود: به منظور احداث این میدان ۳۰ میلیارد ریال بودجه پیش‌بینی و در حال حاضر زیرساخت‌های آن ایجاد شده است تا پس از انجام فعالیت‌های عمرانی، زیباسازی و نصب مبلمان شهری آن انجام شود.

شهردار عسگران خاطرنشان کرد: میدان ورودی شهر به نام ولایت روبه‌روی یک میدان دیگر در بلوار امام خامنه‌ای احداث شده است که با توجه به قرار گرفتن در مسیر تردد گردشگران اهمیت خاصی در نظام ترافیکی و زیبایی شهر دارد.

گودرزی ادامه داد: تمام تلاش مدیریت شهری بهره‌برداری سریع از پروژه است تا این میدان تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد و زیباسازی آن در سال آینده انجام شود.

گودرزی از ساماندهی رودخانه فصلی این شهر خبر داد و اضافه کرد: این رودخانه از بافت مرکزی شهر می‌گذرد که دیوارکشی اطراف آن به طول ۳۵۰ متر انجام شده است.

وی تاکید کرد: این اقدام در پیشگیری از وقوع سیل و وارد آمدن خسارت به زیرساخت‌های شهر و وقوع حوادث انسانی نیز مؤثر خواهد بود.

شهردار عسگران با بیان اینکه احداث زورخانه و زمین چمن مصنوعی از دیگر پروژه‌های در دست اجرای مدیریت شهری عسگران است، تصریح کرد: این دو پروژه بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود تا شش ماه ابتدای سال آینده به بهره‌برداری برسد.

گودرزی گفت: بخش زیادی از بافت قدیمی شهر آسفالت و فرآیند بازآفرینی در آن انجام شده است تا پروژه توسعه شهری در این منطقه رقم بخورد.

وی افزود: امسال بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع از معابر شهر آسفالت شده و دولت نیز در اختصاص قیر همکاری کرده است.

شهردار عسگران توسعه گردشگری و توجه به جذب توریست را جزو برنامه‌های این شهرداری دانست و اظهار کرد: طرح مطالعاتی احداث مجموعه گردشگری چشمه مرغاب انجام و مراحل اجرایی آن آغاز شده است تا با کمک بخش خصوصی توسعه یافته و به عنوان یک قطب گردشگری در غرب استان اصفهان میزبان مسافران باشد.

کد خبر 641936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.