مسمومیت ۱۰ نفر در سه حادثه گازگرفتگی

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مسمومیت ۱۰ نفر در سه حادثه گازگرفتگی، خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۲۱:۰۴ شب گذشته _پنجشنبه بیست‌وهفتم بهمن‌ماه_ حادثه مسمومیت با گاز CO به علت نشت گاز در روستای وحدت‌آباد فریدون‌شهر، به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه، افزود: چهار نفر شامل سه زن و یک مرد در پی این حادثه مسموم و جهت دریافت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان رسول اکرم فریدون‌شهر منتقل شدند.

مسمومیت ۵ نفر به علت وجود اشکال در آبگرمکن

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان با اشاره به حادثه‌ای دیگر، تصریح کرد: ساعت ۰۰:۲۵ بامداد امروز _جمعه بیست‌وهشتم بهمن‌ماه_ حادثه مسمومیت با گاز CO به علت وجود اشکال در آبگرمکن به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در مینادشت فلاورجان رخ داد و بلافاصله دو واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: پنج نفر شامل یک مرد، یک زن و سه کودک در پی این حادثه مسموم و جهت دریافت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان امام فلاورجان منتقل شدند.

استفاده از نفت برای گرم کردن اتاق در زرین‌شهر

همچنین عابدی گفت: ساعت ۰۱:۲۱ بامداد امروز _جمعه بیست‌وهشتم بهمن‌ماه_ حادثه مسمومیت با گاز CO به علت استفاده از نفت برای گرم کردن اتاق در زرین‌شهر، به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه، خاطرنشان کرد: یک مرد ۴۸ ساله در این حادثه مسموم شده بود که جهت دریافت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

کد خبر 641892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.