برگزاری جلسه هماهنگی پیش از تقابل سپاهان و زنیت +عکس

در شرایطی که کاروان تیم فوتبال زنیت شامگاه پنج‌شنبه وارد اصفهان شد، جلسه منیجر میتینگ چند ساعت بعد به‌منظور پیگیری و بررسی مسائل موردنیاز دیدار برابر سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان با حضور عوامل مربوطه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز جمعه هفته‌جاری _بیست‌وهشتم بهمن‌ماه_ از ساعت ۱۵:۳۰ تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان، بازی دوستانه‌ای را در راستای تفاهم‌نامه خواهرخواندگی دو باشگاه برگزار خواهند کرد؛ دیداری که از شبکه سراسری سه‌سیما نیز به‌صورت زنده پخش خواهد شد تا علاوه‌بر تماشاگران حاضر در ورزشگاه، مابقی فوتبال‌دوستان هم این دیدار دوستانه بین‌المللی را نظاره کنند.

در همین راستا کاروان تیم فوتبال زنیت شامگاه پنجشنبه بیست‌وهفتم بهمن‌ماه از طریق پرواز مستقیم وارد فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان شد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان ضمن خوشامدگویی به «الکساندر مدودف» مدیرعامل باشگاه زنیت و سایر اعضا و همراهان این تیم اقامت خوبی را برای آن‌ها آرزو کرد و اظهار امیدواری نمود که همه هواداران فوتبال فردا شاهد بازی بسیاری خوبی از سوی دو تیم را در ورزشگاه نقش جهان شاهد باشند و همچنین برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های سپاهان و زنیت را نقطه‌عطف تفاهم‌نامه بین دو باشگاه عنوان کرد.

برگزاری جلسه هماهنگی پیش از تقابل سپاهان و زنیت +عکس

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه گفت: این تفاهم‌نامه در راستای همکاری بیشتر دو باشگاه در زمینه‌های مختلف فوتبال پایه، اسپورت مارکتینگ و مسائل مربوط به زیرساخت‌ها است، صورت خواهد پذیرفت.

مدیرعامل باشگاه زنیت سنت‌پترزبورگ نیز ضمن تشکر از میهمان‌نوازی و استقبال خوب باشگاه سپاهان گفت: فردا یک بازی فوتبال خواهیم داشت که این بخشی از همکاری‌های ما را شامل می‌شود و برنامه‌های متنوعی در بخشهای مختلف از جمله بازی در رده‌های نونهالان و نوجوانان و بزرگسالان خواهیم داشت. در واقع ما علاوه‌بر بازی دوستانه تمدید تفاهم‌نامه همکاری‌های دو باشگاه را برای دو سال خواهیم داشت تا همکاری‌های بیشتری بین ایران و روسیه و به ویژه باشگاه سپاهان صورت گیرد.

برگزاری جلسه هماهنگی پیش از تقابل سپاهان و زنیت +عکس

مدیرعامل زنیت علاوه‌بر اشاره به دیدار دو تیم، درخصوص زمان بسیار کوتاه اقامت این کاروان در اصفهان نیز افزود: من معتقدم فردا تماشاگران حاضر در استادیوم بازی خوبی را مشاهده خواهند کرد. در مرتبه قبل فرصت بیشتری داشتیم و اماکن دیدنی و معماری تاریخی اصفهان را مشاهده کردیم و باز هم دوست داشتیم که زمان بیشتری برای آشنایی با فرهنگ، تاریخ و معماری ایرانی و اصفهان داشته باشیم.

کد خبر 641878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.